fireblade limited edition 1999

g-shock

MF'er
28 mrt 2007
235
0
strijen
jongens en motor meiden wegens omstandig heden moet ik mijn
zeer mooie blade verkopen het liefst zo spoedig mogenlijk
blade bouwjaar 99
300 klm terug compleete grote beurd gehad
k en n luchtfilter
stuurdemper
led toeren teller
veel carbon
twee boss uitlaten onder het zeer mooie kontje
full

full

full


zie foto,s alleen bellen voor een afspraak 0614673144
vaste pr 4000 euro incl helm dainese motor pak en sidi laarsen enz enz
 
wat is de prijs zonder al de kleding, want die heb ik toch al??? *D

anders misschien wel handig om de maten van kleding er bij te zetten plus fototje

wel heel gaaf kontje op deze blade :9~ :9~
 
de prijs is al erg laag en lager zonder kleding gaat niet ik geef de kleding er gwoon bij als hij verkocht woord de maten van mijn pak zijn 52 laarsen 43 en helm l
 
was een algemene opmerking......heb zelf net een ktm erbij gekocht, dus ik ben voorlopig wel weer even voorzien.

iig succes met de verkoop, maar deze mooie blade moet wel een andere eigenaar vinden denk ik zo
 
-O- man wat doe je me aan, je zet hem uitgerekend nu te koop... |(
damn ben bezig met verkopen van soes...lukt nog niet, maar ben wel bezig, kan deze blade er niet ff bij kopen....

pffffffffff balen...you know how i like this one......especcialy his butt..... :9~

nou lekker hoor...hopen dat de soes snel weg is, kom ik deze wegroven...



nouja toch maar veel succes...en ik hou het in de gaten...

cu mzzl :W
 
-O- man wat doe je me aan, je zet hem uitgerekend nu te koop... |(
damn ben bezig met verkopen van soes...lukt nog niet, maar ben wel bezig, kan deze blade er niet ff bij kopen....

pffffffffff balen...you know how i like this one......especcialy his butt..... :9~

nou lekker hoor...hopen dat de soes snel weg is, kom ik deze wegroven...



nouja toch maar veel succes...en ik hou het in de gaten...

cu mzzl :W

Hé, u hier ook al?
 
mooi ding. had hem wel willen hebben als circuit blade maar goed kan ik helaas niet betalen.


tevens een kickje :P
 
Schopje voor deze superfiets :}

Is in het verleden van mij geweest, en super veel lol mee gehad *O*
 
:9~

ik zag hem al een keer in een ander topic staan.. ubergeil..

je bent helaas net iets te vroeg, over 2 maandjes was je waarschijnlijk de eerste geweest B|

kick voor deze superblade
 
ik heb ook zeker intresse, maar is het een vaste monokont ... wil wel m'n vriendin mee achterop kunnen nemen. Zie ook geen stepjes meer dus vrees het ergste
 
dat is juist het mooie van deze blade hij alleen voor jou geen gezeik van ik wil achter op
hahahahahaha zit ook van geen kanten en het rijd niet als er wat achter op zit
ken je beter een shoppertje nemen
 
hij is orgeneel zo gebouwd er zijn er ook maar 4 of vijf van en bij boss uitlaten hebben ze het hele uitlaat sisteem gemaakt rvs
 
hij is orgeneel zo gebouwd er zijn er ook maar 4 of vijf van en bij boss uitlaten hebben ze het hele uitlaat sisteem gemaakt rvs
Als je iets vertelt moet je het wel goed doen ;)

Kontje is door MotoMagic in Steenbergen ontworpen en gemaakt. Uitlaatsysteem is in opdracht van MotoMagic door Bos gemaakt, het is dus een volledig 4 in 2 systeem.. Deze uitlaten hebben volgens mij geen e-keur, maar een lekker diep/donker niet overdreven hard geluid. Er zijn er toen enkele tientallen op bestelling gemaakt. Van deze kleurstelling is er maar één, omdat ik deze mooier vond dan het ontwerp van MotoMagic.
Volgens mij zijn de specs:
Dyno stage III
Open luchtfilter
Bos 4 in 2 systeem
DB donker ruitje
Spyball alarm
Carbon hugger boven het achterwiel
Instelbare WPstuurdemper
Kleine carbonlook knipperlichten
Programmeerbare led toerenteller
En als ik het me nog goed herinner had ie 128pk ahw
En ongeveer bij kmstand 35.000 zijn er voor nieuwe remschijven opgekomen

Nogmaals succes met de verkoop ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan