fireblade sc33 complete achterkant

Ff oma een schop onder haar hangende ballen geven... :P

Is het subframe van de blade recht?

Zo ja, 45,- excl. duoseat en incl. verzendkosten geboden...

Let me know...
 
Laatst bewerkt:
Subframe is recht. 45 euro,- is te laag.

Versturen heeft niet mijn voorkeur btw, liever ophalen.

mvgr Justien
 
Heb voor de Tigerblade van mijn vriendin SC33 kontkappen (als die van jou) gekocht en in kleur laten spuiten, maar ze passen niet 1 op 1 op een SC28 subframe vandaar dat ik er eentje zoek.

Wil 'm wel voor 50,- dan wel hebben met bijrijdersseat, probleem is alleen dat ik niet echt om de hoek woon en verzenden daardoor voor mij een betere optie is...
(verzendkosten komen dan ook voor mijn rekening, zou rond de 7 euri moeten zijn)

Ik lees het wel...

Greetz Chris
 
Wat moet ik me voorstellen van de undertail? Kan me moeilijk inbeelden hoe dat eruit ziet.

Heb er misschien wel belang bij? Waar woon je ergens?
 
Wat moet ik me voorstellen van de undertail? Kan me moeilijk inbeelden hoe dat eruit ziet.

Heb er misschien wel belang bij? Waar woon je ergens?

Undertail zit aan de onderkant van de kontkappen, dan kijk je niet meer tegen die lelijke onderkant aan... Heb er eentje op beide blades zitten.
Is een zeer mooie prijs trouwens... :Y

GroteFoto-Q8GTTR3R.jpg


GroteFoto-LAILIVIV.jpg


GroteFoto-LUMMQZ3Z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, heb er interesse in waar woon je of is opsturen een optie?

Heb je misschien nog een foto met de zwarte undertail voor het plaatje?
 
@ Jwkawa, foto's van de losse undertail staan op pagina 1 van dit topic.

In gemonteerde toestand kan ik slechts 1 (onduidelijke foto) terugvinden ;(

full


Ik had de undertail gemonteerd m.b.v. schroefjes.
Je zult dus een paar kleine gaatjes in de onderkant van je zijkappen moeten boren (piece of cake).

Er zijn 2 sparingen in de undertail gemaakt i.v.m. de beugels voor het kofferrek maar dit valt niet op in gemonteerde toestand.

Voor 35 + 7 ,- verzendkosten verstuur ik de undertail = 42,- totaal

Ophalen kan ook (in Heemstede).

@ chris: ik zou echt niet weten hoe ik zo'n los subframe goed moet verpakken. Dat wordt echt lastig. Voor 50,- ophalen is in ieder geval akkoord.

gr Jus
 
Ha Jus,

Het zou een stuk makkelijker wezen als ik in de buurt woonde, kon ik ff tussendoor langsrijden, maar zit nu in een flinke verbouwing thuis en dat maakt dat een stuk lastiger :/

Ik zou het anders ook niet weten, is het niet in gewoon een grote doos te verpakken?
Of grote stukken karton er omheen vasttapen als zijnde een doos?

Greetz Chris
 
@ Jwkawa, foto's van de losse undertail staan op pagina 1 van dit topic.

In gemonteerde toestand kan ik slechts 1 (onduidelijke foto) terugvinden ;(

[afbeelding]

Ik had de undertail gemonteerd m.b.v. schroefjes.
Je zult dus een paar kleine gaatjes in de onderkant van je zijkappen moeten boren (piece of cake).

Er zijn 2 sparingen in de undertail gemaakt i.v.m. de beugels voor het kofferrek maar dit valt niet op in gemonteerde toestand.

Voor 35 + 7 ,- verzendkosten verstuur ik de undertail = 42,- totaal

Ophalen kan ook (in Heemstede).

@ chris: ik zou echt niet weten hoe ik zo'n los subframe goed moet verpakken. Dat wordt echt lastig. Voor 50,- ophalen is in ieder geval akkoord.

gr Jus

Jammer had hem graag even gezien gemonteerd. Kun je het vergelijken met de undertail van Ghetto Bassie? Krijg ik de schroefjes van je erbij? Is hij verder in goede staat (krassen etc)

Zou het namelijk minder mooi vinden als je de schroefjes etc allemaal ziet zitten als je de onderkant bekijkt.

Groet
 
De schroefjes aan de onderkant zie je wel, maar vallen absoluut niet op, zeker niet bij een zwarte undertail, het zijn ook maar kleine boutjes.
Ik heb dezelfde boutjes gebruikt als die aan de onderkant van de kontkappen zit (onder het achterlicht), dan is het best netjes en zeker niet storend, het was alleen ff klooien met de boutjes in de moertjes te krijgen.
Je zou ook gewoon van die kleine zelftappertjes (schroefjes) kunnen regelen, dan heb je dat gepiel niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben trouwens benieuwd hoe het dan zit met de knippers. Heb je die bij de kentekenplaathouder opzitten?
 
Ben trouwens benieuwd hoe het dan zit met de knippers. Heb je die bij de kentekenplaathouder opzitten?

Ik heb de knippers geïntegreerd in het achterlicht. Je kan dan de kentekenplaat er rechtstreeks opschroeven, maar je kan ook een kentekenplaathouder er tussen monteren met beugeltjes voor de knippers, als deze bijvoorbeeld...

full
 
Beste JWkawa : Je ziet de schroefjes niet. Deze zijn zwart en krijg je erbij.
Het is dezelfde undertail als ghetto bassie! Knipperlichten kun je monteren in de gaten aan de zijkant van de undertail, zo had ik het tenminste. Is netjes.

Undertail heeft geen krassen, uiteraard hebben weersinvloeden wel hun sporen achtergelaten, aangezien al het spatwater direct tegen de onderkant van de undertail aankomt tijdens het rijden.
 
Begrijp hieruit dat je het subframe niet op wil sturen?

Dat vind ik zeer jammer, had graag zaken met je gedaan.

Ik ga maar weer verder zoeken -O-

Mocht je 'm niet verkocht krijgen, kan je me altijd nog een pb sturen om 'm alsnog op te sturen.

Mijn bod en tevens je vraagprijs blijft staan exclusief de verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Beste Bas,

Ik wacht nog even af. Het liefst verkoop ik namelijk alles in 1 x aan iemand die het op komt halen. Als dit over 1 maand nog niet is gelukt hebben we nog wel even contact!

Groeten Justien
 
Vandaag zijn de 2 achterkappen verkocht inclusief undertail!

@ Bas: dat betekent dat je het subframe kunt overnemen, als je tenminste nog geinteresseerd bent!

Mijn emailadres staat in mijn profiel (klik op superrrjust). Zullen we via de mail verder communiceren?

Onderstaand in ieder geval een aantal foto's van het subframe.

gr Just
 
Terug
Bovenaan Onderaan