Foto's fireblade rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje blèren op Hockenheim...

full
 
En in de winter dromen over mooie weggetjes en mooi weer, uiteraard staat ie nu lekker te blinken in de woonkamer... :}

full
 
Heej sander hij jij een ongeluk gehad me tje oude blade?? staat/stond dat ding ergens in limburg? rechts tank stuk en carter? heb daar nog wat onderdelen vanaf gehaald nl.

Zonde trouwens.
 
Ik heb eveneens dit model en kleurstelling.

Hoi naamgenoot!

Heb er wel wat aan verandert, dingen waar je écht wat aan hebt, niet zozeer uiterlijke zaken zoals andere kleurtjes en zo.

Zit er bij jou ook een PCIIIr en een ander (volledig) uitlaatsysteem op, standaard is hij nl. nogal tam. Sloom is natuurlijk overdreven, zeg maar Honda saai qua vermogensafgifte!

Onderaan de kuip zie je dat de H-TEV 'marketing' klep is verdwenen, ik heb gekozen voor een titanium Akra zónder sticker, de Blade ziet er met deze uitlaat nog steeds bijna standaard uit. Persoonlijk vind ik dat het mooist, smaken verschillen.

Verder zie je nog net de decente Öhlins stuurdemper zitten, zwáár noodzakelijk met een berg extra pk's
cool001.gif
.

Oh ja, nog andere knipperlichtjes want die originele dingen zijn véél te groot én een klein doorzichtig stickertje van de oh zo mooie Nürburgring Nordschleife
applaus004.gif
ole.gif
.
 
Ik heb nog geen nieuwe fotos, ik heb in ieder geval een hele fijne zwarte 2000 blade waar ik dagelijks mee over de A1 jakker :P
 
Ja, helaas wel!
Was op het kruispunt Rembrandtlaan-Oosteinde in Voorburg. Een automobilist zag me door laaghangende zon niet aankomen en stak over ...
6 weken ziekenhuis, waarvan 2 weken IC voor gekneusde en ingeklapte long, bloeduitstorting in longen, 3 plaatsen bekken ingescheurd, 4 ribben gebroken, sleutelbeen uit de kom en lieve motortje total loss, verder nix ... (!)
Gaat gelukkig de goeie kant op (met dagelijks fysiotherapie).
Van de zomer hoop ik weer te kunnen rijden!
 
Ja, helaas wel!
Was op het kruispunt Rembrandtlaan-Oosteinde in Voorburg. Een automobilist zag me door laaghangende zon niet aankomen en stak over ...
6 weken ziekenhuis, waarvan 2 weken IC voor gekneusde en ingeklapte long, bloeduitstorting in longen, 3 plaatsen bekken ingescheurd, 4 ribben gebroken, sleutelbeen uit de kom en lieve motortje total loss, verder nix ... (!)
Gaat gelukkig de goeie kant op (met dagelijks fysiotherapie).
Van de zomer hoop ik weer te kunnen rijden!

Als dat alles is..... :+
Shit dat is nogal wat, maarrehh wat is erger,
de pijn en het ziekenhuis of....
de motor?

Sterkte en beterschap en dan maar hopen dat je snel weer kan :]
 
Hey... klote voor je..

Op ebay duitsland ben ik nog een lakset tegegekomen voor die kleurstelling.
Tank, kuip, kont, enz enz..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan