Fraaie set Probiker kinderkleding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smuiger

MF veteraan
1 dec 2009
16.231
549
Zaanstad
Facebook
Afgelopen seizoen. 5x gedragen deze fraaie set kleding speciaal voor kinderen. Dit kost nieuw bij Motozoom € 280,--. ik doe het weg in 1 koop voor €130,--

Bestaande uit.

Nieuw model kinderjack (70508104) mt L 164 voor onze toekomstige motormuizen! Dit jack is speciaal voor op de groei gemaakt. Dankzij ritsen op beide mouwen kunnen deze maar liefst 4 cm langer gemaakt worden!

600D speciaalweefsel. Dubbel materiaal op schouders en ellebogen.
Ademend, wind- en waterdicht
Binnenvoering
Uitneembare voering, gewatteerd
Uitneembare, CE-gekeurde Pro Safe® protectie op schouders en ellebogen
Elleboogprotectie is in hoogte verstelbaar
full


De broek (70508303) Mt M 152/158maakt samen met het Defender KIDS jack de perfecte motoruitrusting voor de kleine motormuizen! De broek is eveneens voorzien van ritsen op de broekspijpen waardoor deze maarliefst 4 cm langer gemaakt kunnen worden.

600D speciaalweefsel. Dubbel materiaal op heupen, knie en zitvlak.
Ademend, wind- en waterdicht
Binnenvoering
Uitneembare voering, gewatteerd
Uitneembare, CE-gekeurde Pro Safe® protectie op de knie
Knieprotectie is in hoogte verstelbaar
full


Moderne touringlaars (70132540) mt 40 valt klein, van leer. Zonder membraan, dus niet waterdicht maar daardoor wel veel beter ademend!

Binnenkant met textielvoering uitgerust (100% Polyester)
Zijdelingse ritssluiting
Scheenbeen- en enkelversterking
full
 
Mijn zoontje was 12 toen het prima paste. nu met 14 past het niet meer.

Zet je PM aan voor adres gegevens?
 
Weet ik veel. mijn zoontje is van normale lengte en bouw. paste met 12 jaar erg goed, nu met 14 niet meer
 
Ja ik hou geen lengte tabel bij van kinderen die ik nog eens 90% v/d tijd niet zie. helaas
 
Ja zeker, maar er wel is een geïnteresseerde die pas donderdag kan komen kijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan