fzr600 gestolen (en weer terug)

gxtream

Die hard MF'er
11 aug 2005
693
12
eindhoven
FOTO'S OP PAGINA 2

vannacht is bij mij voor de deur mijn fzr600 gestolen...
manneke heeft contactslot uitgeboord, slotje geknipt en er vandoor gegaan.

helemaal niks van gemerkt!

ik had vanochtend jasje al aan, helmpje en handschoentjes paraat, doe de voordeur open, en geen motor!

verdomme, als een haas met de auto naar het politie bureau.
daar aangekomen, proces verbaal opmaken en dan van meneer de agent te horen krijgen dat de motor om 1:43 uur snachts een dorp verder al is gevonden met de dief erbij!! *O*

hulde aan de polizei! :}

wss kan ik dinsdag mn motorke alweer ophalen op het depot.

ik is zeer content :+
 
Laatst bewerkt:
das nog eens een snelle goede afloop. schade daargelaten. hoop dat die meevalt :}


nou die gozer nog eens een goede straf geven :(
 
Laatst bewerkt:
Dat is snel! Hopen dat de schade mee valt! *O*

Hebben ze hem misschien neer getazerd? :+
 
schade wat ik heb meegekregen is tot nu toe het contactslot. voor de rest had ie al wat schade, maar dat staat niet in het proces verbaal :+

manneke heeft wel meteen bekend tijdens het verhoor, maar ik weet er verder nog niks van.

vanavond maares een pintje pakken op de goede afloop
 
gelukkig een mooie afloop! :)

dief komt er zeker vanaf met een boete en een waarschuwing :(
Klappen die idioot... Jammer dat ze de naam van die personen niet gewoon bekend maken :')

Gewoon met je handen / klauwen van een ander mans spullen afblijven!

Maar gelukkig dat ze je moto weer gevonden hebben! :Y
Volgens mij sta je echt raar te kijken als ie ineens weg is :/
 
Ik heb zo'n idee dat dief alweer thuis was voordat TS ontdekte dat zijn motor gestolen was
 
'fzr600 gestolen' > 'fzr600 gestolen (enj weer terug)'

~[edit]
:$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is enj?

@TS: gefeliciflapsteert. Lijkt me een rare gewaarwording als je in vol tenue voor de plek staat waar een paar uur geleden jouw motor nog stond...
 
Tof voor je man.

Wat voor strafeis krijgt zo'n motordiefje nou eigenlijk te horen straks? Ervan uitgaande dat het z'n eerste misdrijf is (hetgeen vast niet het geval zal zijn).

Gr, Jerd.
 
Tof voor je man.

Wat voor strafeis krijgt zo'n motordiefje nou eigenlijk te horen straks? Ervan uitgaande dat het z'n eerste misdrijf is (hetgeen vast niet het geval zal zijn).

Gr, Jerd.


waarschijnlijk gewoon weer een paar uurtjes taakstraf en dan mag ie weer doen en laten wat ie wil :X
 
14-08
03:20 Son Weserlaan
Achtervolging politie gestolen motor 1 dader aangehouden 2e voortvluchtig
07:06 - daders onderuit gegaan tijdens achtervolging
07:06 - berger voertuig getakeld
Sluiten

Hoop voor jou dat het deze dan niet is.
 
waarschijnlijk gewoon weer een paar uurtjes taakstraf en dan mag ie weer doen en laten wat ie wil :X

Ja dat de straf misschien in onze ogen laag zal zijn, dat is ook mijn vermoeden. Maar wie weet dit concreet? Ben best benieuwd namelijk wat hiervoor staat..
 
Diefstal in NL staat voor 1 tot 4 jaar.
Als het de eerste x is blijft het waarschijnlijk bij een boette... Hij zal wel spijt betuigen bij de rechter en uitgedaagd zijn door zijn vriendjes.

Schade claim indienen en al de schade aan je motor terug eisen.
Ook die krassen en dat kapotte knipperlicht en die kabelboom die is doorgebrand enzo.
Rekening kan hoog oplopen na een diefstal :)

:W
 
14-08
03:20 Son Weserlaan
Achtervolging politie gestolen motor 1 dader aangehouden 2e voortvluchtig
07:06 - daders onderuit gegaan tijdens achtervolging
07:06 - berger voertuig getakeld
Sluiten

Hoop voor jou dat het deze dan niet is.

die is het niet geweest nee, was 1 dader, en rond kwart voor 2 in een andere straat
 
rectificatie!!

het waren wel 2 man, ze zijn wel onderuit gegaan, en ze waren verdomme 14!!!!
en wel op de wezerlaan.

fijne mensen bij de politie, zeggen dat ze die mennekes zo aangehouden hebben, maar ondertussen is er een achtervolging met valpartij aan te pas gekomen |(

ik ben benieuwd wat ik dinsdag op het depot aan ga treffen, een wrak of niet?
 
rectificatie!!

het waren wel 2 man, ze zijn wel onderuit gegaan, en ze waren verdomme 14!!!!
en wel op de wezerlaan.

fijne mensen bij de politie, zeggen dat ze die mennekes zo aangehouden hebben, maar ondertussen is er een achtervolging met valpartij aan te pas gekomen |(

ik ben benieuwd wat ik dinsdag op het depot aan ga treffen, een wrak of niet?


14 jaar :S

en dan al bezig met motordiefstal :r
 
Zijn dus nog vet minderjarig en zullen dus een strafje van niks krijgen... :r

Ik kan hier zóóó kwaad om worden hè! :(
 
Zijn dus nog vet minderjarig en zullen dus een strafje van niks krijgen... :r

Ik kan hier zóóó kwaad om worden hè! :(

14-jarige knakkertjes die een motor die redelijk op slot staat meenemen. Erg jong geleerd zou ik zeggen. Wellicht dat de politiek hier eens een issue van kan maken, door de straffen voor diefstal te verhogen. Ik spreek nu natuurlijk wel met een emotioneel motorhart, maar goed in sommige landen is het handjes eraf.
 
rectificatie!!

het waren wel 2 man, ze zijn wel onderuit gegaan, en ze waren verdomme 14!!!!
en wel op de wezerlaan.

fijne mensen bij de politie, zeggen dat ze die mennekes zo aangehouden hebben, maar ondertussen is er een achtervolging met valpartij aan te pas gekomen |(

ik ben benieuwd wat ik dinsdag op het depot aan ga treffen, een wrak of niet?
Gewoon de schade verhalen op die gasten of ouders, al moest ik er geld op toe leggen bij een advocaat maar ik deed het. :(
Verder sterkte ermee.

klootzakken :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan