gecrashed.... snik

Klaphekje

Die hard MF'er
10 sep 2002
320
0
Tilburg
Het is al weer een weekje geleden dat ik mijn mooie zx6r in de vangrail boorde op de baars '( ,
maar toch maar ff een post hierover..

Ik wou ff iedereen bedanken die daar gestopt zijn, z'on kleine 30 rijders in een kwartiertje :} .

Het was een domme eigen fout |( , te ijverig de bocht in gevlamt (ongeveer 170) en tot de ontdekking komen dat de crosser (vriend van me) voor mij maar 100 reed... dus flink in de ijzers maar mocht niet baten ben met een vaartje van 130/140 de vangrail ingeboord.
Helaas is mijn motor toto :( , maar gelukkig valt mijn eigen schade ook nog mee (naverhand dan). Een verbreiselde duim (zit nu meer staal als bot in mijn duim), een hersenschudding, redelijk wat blauwe plekken en een flinke deuk in mijn ego.

Maar goed ik heb zo de herfst en winter om mijn duimpje te laten genezen en in het voorjaar maar weer een nieuwe aanschaven.

Weten jullie nog leuke sport/tour fietsen (supersport wordt nu een beetje duur met de verzekering)?

hier wat fototje

meer fotos staan op: www.klaphekje.com
 
Het is al weer een weekje geleden dat ik mijn mooie zx6r in de vangrail boorde op de baars '( ,
maar toch maar ff een post hierover..

Ik wou ff iedereen bedanken die daar gestopt zijn, z'on kleine 30 rijders in een kwartiertje :} .

Het was een domme eigen fout |( , te ijverig de bocht in gevlamt (ongeveer 170) en tot de ontdekking komen dat de crosser (vriend van me) voor mij maar 100 reed... dus flink in de ijzers maar mocht niet baten ben met een vaartje van 130/140 de vangrail ingeboord.
Helaas is mijn motor toto :( , maar gelukkig valt mijn eigen schade ook nog mee (naverhand dan). Een verbreiselde duim (zit nu meer staal als bot in mijn duim), een hersenschudding, redelijk wat blauwe plekken en een flinke deuk in mijn ego.

Maar goed ik heb zo de herfst en winter om mijn duimpje te laten genezen en in het voorjaar maar weer een nieuwe aanschaven.

Weten jullie nog leuke sport/tour fietsen (supersport wordt nu een beetje duur met de verzekering)?

hier wat fototje

meer fotos staan op: www.klaphekje.com

Is eentje in de poeier rijden niet genoeg :? :P

Pfff, flinke klapper geweest. Blij dat je er zo goed vanaf gekomen bent. Maar was dit de eerste keer dat je deze bocht nam? Dat je je verkijkt op een bocht kan ik me voorstellen. Maar met 170 erin vlammen :?
 
Dat was in ieder geval een duidelijk geval van: Total Loss! Gelukkig ben jij d'r beter vanaf gekomen.
 
Is eentje in de poeier rijden niet genoeg :? :P

Pfff, flinke klapper geweest. Blij dat je er zo goed vanaf gekomen bent. Maar was dit de eerste keer dat je deze bocht nam? Dat je je verkijkt op een bocht kan ik me voorstellen. Maar met 170 erin vlammen :?

was zeker niet de eerste keer dat ik die bocht nam, schrok alleen erg van mijn voorganger.. fyi het is de bocht van de A58 naar de A65 vlak voor het viaduct van de baars, is een hele lange flauwe bocht..
 
was zeker niet de eerste keer dat ik die bocht nam, schrok alleen erg van mijn voorganger.. fyi het is de bocht van de A58 naar de A65 vlak voor het viaduct van de baars, is een hele lange flauwe bocht..

Aha, nu begin ik het te snappen :z

Dat is inderdaad een erg lekkere bocht, 200 kph is wel te doen daar ... Als er dan in één keer iemand zowat stilstaat voor je neus is het erg schrikken.
 
Weten jullie nog leuke sport/tour fietsen (supersport wordt nu een beetje duur met de verzekering)?

Ik heb nog een hele mooie Thunderace voor je in de aanbieding. Voor weinig.
 
Arme jongen '(

Gelukkig heb je goede vrienden die meteen troost kwamen en komen bieden ;)
We helpen je er weer bovenop zodat we in het voorjaar lekker samen kunnen toeren...
Mits ik niet teveel tegengas krijg van thuis uit...Mijn ouders zijn niet echt losser geworden op dit punt door 2 vallende vrienden in 1 week ;(
 
was zeker niet de eerste keer dat ik die bocht nam, schrok alleen erg van mijn voorganger.. fyi het is de bocht van de A58 naar de A65 vlak voor het viaduct van de baars, is een hele lange flauwe bocht..
AU!, ben je er DAAR af gegaan... daar ligt de snelheid idd vaak erg hoog ja }) ..
Sterkte en beterschap.

piccie :

LP9160667.JPG
 
En wat wordt je volgende motor :?
Weer een kawa :?

Of weet je het nog niet :?

Wil wel graag een kawa moet ff kijken wat de verzekering gaat worden voor een andere zx6r anders wordt het denk ik een zzr 600.

Moet helaas een paar maandjes revalideren, dus nog tijd genoeg om er over na te denken. Heb jij nog suggesties?

heb ook nog een gpz 400 uit 88 staan, daar kan ik het straks weer op me gemak mee oppakken.

He Maarten, alles goed jong. Vondt het tof dat je ff op bezoek kwam in het ziekenhuis, duim doet nog steeds vresselijk pijn (maar da hoort zo, en helaas heb geen valium mee kunnen smokkelen :P )
 
he lnx......ppfffffooooeeeee....

dat wrak ziet er niet uit man.....
beter de motor aan puin dan jij.....

wat wil je uitgeven voor een andere bike....
ik wil nl. een 2001 gixxer 600 en wil mijn
gsx-r 600 verkopen....
als je meer wilt weten hoor ik het wel...

succes met alles greeting FE 8-)
 
Pfff...wat jaMMer
Gelukkig heb jij dan 'alleen' maar last van die duim en een hersenschudding gehad!
Succes met revalidatie!
 
Flinke klap geweest...beterschap met je verwondingen, maar het hadden er heel wat meer kunnen zijn...

Maarre...scheelt dat zo in verzekering welk type motor je hebt? Mark ik bij mijn verzekering weinig van (misschien alleen vermogen).

Sport-toer? Neem een Fazer600 (of 1000, als je geld over hebt). Minder vermogen (maar voldoende), maar veel rijplezier. En niet duur...hou je nog geld over om hem op te leuken. Verzekering zal dan ook wat minder kosten

Kijk maar op motormaniacs.nl... begrijp je dat je met een fazer veel lol kunt hebben.
 
Damn lnx, je hebt toch wel veel geluk gehad hoor. Met die snelheid eraf gaan en dan alleen maar je duim verbrijzeld en een hersenschudding.
Een duidelijk engeltje op je schouder gehad.
 
Hey die Lnx
tsjonge wat is die motor TOTAL loss zeg '(
Gelukkig gaat het redelijk goed met jou.

Ik wou je succes wensen met je revalidatie.

even een vraagje! Ben jij die maat van Nghia ?
Ik ben namelijk zijn zwager.

Je zult het wel gehoord hebben, Hij is ook lichtelijk gecrashed.
Foto's zijn te zien bij Rondje Veghel bij topic "waar is wat te doen"


Ik hoor nog van je
 
even een vraagje! Ben jij die maat van Nghia ?
Ik ben namelijk zijn zwager.

Yep thats me..
Erg jammer dat je 15 sep niet mee kon Nghia en ik hebben toen best lekker gereden, voor mij dan een iets minder einde... Maar ik loop nog das het belangrijkste.
En ik heb het gehoord van zijn schuiver, erg jammer maar gelukkig heeft hij niets, en toch te overmoedig geweest. Kan ik me ook wel voorstellen in z'n gezelschap en nghia kennende..
 
Yep thats me..
Erg jammer dat je 15 sep niet mee kon Nghia en ik hebben toen best lekker gereden, voor mij dan een iets minder einde... Maar ik loop nog das het belangrijkste.
En ik heb het gehoord van zijn schuiver, erg jammer maar gelukkig heeft hij niets, en toch te overmoedig geweest. Kan ik me ook wel voorstellen in z'n gezelschap en nghia kennende..
Ja, da's inderdaad jammer, als je een gezinnetje hebt kun je niet elk weekend weg.

nghia heeft zeer relaxed gereageerd op z'n ongelukje.
Alleen jammer dat hij met de schade door moet rijden, omdat het al gauw rond de paar duizend gulden kwijt bent, en het gewoon geen nut heeft om de Blade te laten fixen. (je haalt het geld er niet meer uit). jammer jammer jammer.

Wat ga je nu aanschaffen? een tour sport? yamaha thundercat of zo!
 
thundercat is geen tour sport. Tis een supersport, hebben we al een hele discussie over gehad. Maar wel een heeeellllleeeeee fijne fiets.
Is zeker wel een optie.

Succes met je revalidatie, goddamn wat ziet die motor eruit zeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan