Gespot; Yarets Vladimir (?? wie)

Michiel85

MF veteraan
10 dec 2007
9.467
0
Baarn
Hoi allemaal,

Vandaag ben ik eindelijk na en paar vermoeiende dagen aangekomen in Australië. Heb een tussenstop van 2 dagen gemaakt in Kuala Lumpur, en wie kwam ik daar tegen...

Yarets Vladimir

Deze man, kan niet praten en is doof, is al vanaf 27mei 2000 bezig om de wereld rond te rijden met zijn motor. Diep respect voor deze man :} . Ik heb nog even met hem staan ‘praten’ (hand en voetgebaren) en hem verteld dat ik met de motor in Australië ga rondrijden. Iets dat hij natuurlijk ook had gedaan! Meer info over deze man; klik

P1010010.JPG


Ik vond dat wel even een vermelding waard hier op MF :Y Ga nu weer afsluiten, komende week proberen een motor te kopen hier en rondrijden maar :]

Weten waar ik was: Index of /
 
Leuk. Ondanks de handicap ben ik strontjaloers op ditsoort mensen, ik zou graag hetzelfde doen, maar als puntje bij paaltje komt vraagt het toch wel gruwelijk veel lef.

Respect!
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat hoeft niet, alleen hoe minder centjes, hoe meer lef er nodig is :)

Die R1sjaak had ook echt niet veel hoor (volgens mij)
 
Nee, dat hoeft niet, alleen hoe minder centjes, hoe meer lef er nodig is :)

Die R1sjaak had ook echt niet veel hoor (volgens mij)
:? Je moet toch eten, motor kopen, onderhouden, ergens slapen, kleding, verzekeringen, tanken, tol betalen etc etc etc.
 
mooi plaatje 8-)

je moet wel wat sponsors hebben voor zoiets.
alleen de zon en de lucht kun je niet van leven.

ook eenzaam lijkt me........
op je eentje door de prairie....... :P
 
ik kijk ook altijd jaloers naar dit soort mensen... maar misschien ga ik het ook nog eens doen. zo iemand ben ik wel...
 
Laatst bewerkt:
Op deze man hoef je niet jaloers te zijn.

Een wereldreis maken op de motor is 1 ding, maar het doen terwijl je doof bent en niet kunt praten is nog iets heel anders.

Diep, diep respect voor deze man.
 
Op deze man hoef je niet jaloers te zijn.

Een wereldreis maken op de motor is 1 ding, maar het doen terwijl je doof bent en niet kunt praten is nog iets heel anders.

Diep, diep respect voor deze man.


edit: bekijk zn filmpje ff op die website :) (link staat in TS 1e post)

ik ben ervoor om deze man geld te doneren voor benzine ed door allemaal wat bij elkaar te leggen, maar daar zullen wel niet veel gegadigden voor zijn (dingen als: ik weet wel een beter doel)
 
Had het gisteren gezien,

Groeten van collega Tinusz en zijn zwager. ;)

veel plezier in australie ;)
 
edit: bekijk zn filmpje ff op die website :) (link staat in TS 1e post)

ik ben ervoor om deze man geld te doneren voor benzine ed door allemaal wat bij elkaar te leggen, maar daar zullen wel niet veel gegadigden voor zijn (dingen als: ik weet wel een beter doel)

Doneer dan geld aan mij! Ga ik wel de wereld rond!
 
Doneer dan geld aan mij! Ga ik wel de wereld rond!

1. jij bent niet doof en jij kunt praten.
2. en je bent niet al 8 jaar onderweg
3. je rijdt op een R1, dus hebt al genoeg geld

Dus mail me maar over 8 jaar, als je nog steeds onderweg bent, als je doof geworden bent, en geen geld meer hebt :+ *D

Edit: punt 3: je pappie en mammie hebben genoeg geld, aangezien je student bent en een R1 hebt ;) Dus laat je ouders je maar nog een keer sponsoren, dan kun je ook de wereld rond :+
 
Laatst bewerkt:
Ah ik ben deze zomer (juli en augustus) in Kuala Lumpur en omstreken geweest en ik heb hem daar ook gespot. Heb nog even met hem "gecommuniceerd". Hij vond de Nederlandse wegen maar slaapverwekkend omdat ze zo vlak waren. Ik heb nog wat ringets gegeven voor benzine ;) Waarschijnlijk niet genoeg want hij is er nog steeds zo te lezen. :+
 
edit: bekijk zn filmpje ff op die website :) (link staat in TS 1e post)

ik ben ervoor om deze man geld te doneren voor benzine ed door allemaal wat bij elkaar te leggen, maar daar zullen wel niet veel gegadigden voor zijn (dingen als: ik weet wel een beter doel)


Laat je door mij vooral niet tegenhouden om een substantieel deel van je salaris over te maken aan deze sympathieke Lucky Bastard. Inderdaad doneer ik zelf liever aan mensen die het harder nodig hebben, zoals mensen die niet te eten hebben. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan