Gestolen: Kawasaki ZX-6R 2008 Special Edition MT-RR-76

Sweet..als ik je daar op tegen kom en jij trekt het gas open ben ik binnen no-time een heeeel klein ieniemienie stipje in je spiegels :P
 
We spreken wel af na mijn vakantie dan mag je even kwijlen :)

Helaas nog steeds niets gehoord van de pliesie, ik ga er nu in ieder geval helemaal vanuit dat hij weg is ;(
 
Dank allemaal voor de berichten. Het is bij het Sloterpark in de buurt. Ze stond vast aan een paal. ....

Klote voor je man!! Vraagje, welk MERK en type slot had je ( ketting en sluitwerk)?? Ik snap nog steeds niet dat een (GOED) kettingslot zo makkelijk doorgeknipt kan worden .....
Bij mij heeft m'n LUMA altijd (tot nu toe) goed z'n werk gedaan ( adam WEST en adam OOST ).
 
Doorknippen OF doorslijpen ??

Doorknippen EN doorslijpen...

De meeste kettingsloten zijn volgens mij binnen een minuut open te knippen. U-sloten zijn het moeilijkst (tot wel 20minuten). Dus als je ze echt tegen wilt houden, of in ieder geval bezig wilt houden zou ik een goed U-slot kopen.
 
Laatst bewerkt:
Die 5 minuten baseren ze zeker op een slijptol :?

Ontzettend @#$ van die mooie Kawa zeg :( Succes.
 
Het was een slot van merk Topline, art. 4 zoals de verzekering wilde.

Je ziet het op het filmpje, een slot werkt enkel als hele kleine vertraging.
 
Krijg je altijd een leenmotor ?
Vet ding... had verwacht dat je een CB500 zou krijgen!

he!!!! wat is er mis met een cb500! :X :)

Hoop dat de verzekering schappelijk is en dat er daluk een mooie Daytona staat ofzo.
met 4 sloten en 6 alarms erop.
je mag hem ook bij mij stallen dan, dan hou ik haar wel warm *O*
Die Bandit is en rijdt wel erg gaaf overigens.
 
Doorknippen EN doorslijpen...

De meeste kettingsloten zijn volgens mij binnen een minuut open te knippen. U-sloten zijn het moeilijkst (tot wel 20minuten). Dus als je ze echt tegen wilt houden, of in ieder geval bezig wilt houden zou ik een goed U-slot kopen.

Daar heb ik eens een BBC filmpje van gezien. Echt seconden werk, ook de duurste sloten :/
 
toch niet helemaal waar kijk maar
Typisch gevalletje "Wij van WC Eend adviseren WC Eend!". Tuurlijk gaan ze in een test van Almax de Almax sloten niet binnen 20 seconden kapotmaken. Niet echt heel erg betrouwbaar dus ;)

Wel balen van je Kawa :( !!! Hoop dat je hem/haar nog terug krijgt!
 
Laatst bewerkt:
he!!!! wat is er mis met een cb500! :X :)

Hoop dat de verzekering schappelijk is en dat er daluk een mooie Daytona staat ofzo.
met 4 sloten en 6 alarms erop.
je mag hem ook bij mij stallen dan, dan hou ik haar wel warm *O*
Die Bandit is en rijdt wel erg gaaf overigens.
Moek helemaal met de trein naar Rotterdam om mijn moto op te halen zodattik naar mijn werk kan!!!

Dacht 't niet!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan