Gestolen motoren Lelystad gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu maar hopen dat ze de eigenaren vinden en deze untermensen een flinke straf krijgen. })
 
Daar hoeven ze niet eens een bepaalde afkomst voor te hebben. Enkel de kennis dat politiehonden tandjes hebben en graag in je mouw gaan hangen. En dat dat pijn doet..
 
De dader moet natuurlijk ook nog afstand van ''zijn'' goederen willen doen :+
 
Laatst bewerkt:
Terecht hoor, maar dit is echt geweldig::D Onder aanzeggen? Dreigen met een politiehond. _O-

Weet wel dat de inzet van een politiehond op nummer 2 staat van de zwaarte van geweldsmiddelen, welke politieagenten mogen inzetten.

Op nummer 1 staat het vuurwapen.

Dus het is een behoorlijke drempel voor de agent om te dreigen met inzet van de hond.

Blijkbaar was het nodig.

Ik zeg, jammer dat de hond niet mocht bijten!!

Cheers, Vé
 
Weet wel dat de inzet van een politiehond op nummer 2 staat van de zwaarte van geweldsmiddelen, welke politieagenten mogen inzetten.

Op nummer 1 staat het vuurwapen.

Dus het is een behoorlijke drempel voor de agent om te dreigen met inzet van de hond.

Blijkbaar was het nodig.

Ik zeg, jammer dat de hond niet mocht bijten!!

Cheers, Vé
Joh, ik vind het prima, motordieven mogen ze opknopen en leuk om te zien dat je als agent graag ziet dat je hond mensen bijt. :X

Het ging mij om de woorden "onder aanzegging van" WTF is dat? Volgens mij is dat 19e eeuws gerechtelijk Nederlandsch. Dat schrijf je toch niet?
 
Joh, ik vind het prima, motordieven mogen ze opknopen en leuk om te zien dat je als agent graag ziet dat je hond mensen bijt. :X

Als jij DAT leest, heb je het niet goed begrepen, denk ik.

Dat de hond een motordief, die vervolgens niet geheel meewerkt, hapt...

...nee, vind ik niet erg.

Ik zeg dan:"Dan had de verdachte maar moeten luisteren..."

Bovendien wil ik wel zien hoe je gereageerd zou hebben als jij zelf je gestolen eigendom terugziet bij een halvegare...en jij staat er ineens tegenover.

Maargoed...

On topic maar weer.

Mooi dat de motor terecht is en de dief/heler gepakt is!!

 
Weet wel dat de inzet van een politiehond op nummer 2 staat van de zwaarte van geweldsmiddelen, welke politieagenten mogen inzetten.

Op nummer 1 staat het vuurwapen.

Dus het is een behoorlijke drempel voor de agent om te dreigen met inzet van de hond.

Blijkbaar was het nodig.

Ik zeg, jammer dat de hond niet mocht bijten!!

Cheers, Vé



Als jij DAT leest, heb je het niet goed begrepen, denk ik.

Dat de hond een motordief, die vervolgens niet geheel meewerkt, hapt...

...nee, vind ik niet erg.

Ik zeg dan:"Dan had de verdachte maar moeten luisteren..."

Bovendien wil ik wel zien hoe je gereageerd zou hebben als jij zelf je gestolen eigendom terugziet bij een halvegare...en jij staat er ineens tegenover.

Maargoed...

On topic maar weer.

Mooi dat de motor terecht is en de dief/heler gepakt is!!


Ik las dat je het jammer vond, is toch iets anders dan het niet erg vinden. :)

Maar inderdaad ontopic:

Wat goed dat die gewone burger zijn plicht heeft gedaan toen hij iets verdachts zag gebeuren. :+
 
Ik ben blij dat er een forse drempel is voordat men de hond laat bijten .




Ik bedoel maar , loopt dat arme beest de rest van de dag met zo'n smerige smaak in z'n bek .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan