Gestolen Yamaha R1 '98 in Amsterdam (MY-25-TJ)

poikie

MF veteraan
5 feb 2005
43.546
0
Amsterdam/Hilversum
Afgelopen April eindelijk mijn droommotor gevonden na lang zoeken, maar vannacht alweer ontvreemd.

De motor stond tijdens mijn nachtdienst op 't alarm en met een kettingslot vast aan een lantaarnpaal, terwijl ik zelf binnen op zo'n 10 meter afstand zat. Tot mijn grote schrik kwam ik er aan het einde van mijn dienst achter dat hij gestolen is.
Locus delicti: Amsterdam Zuid-Oost.

Het gaat om een rood-witte Yamaha R1 1998, vooral te herkennen aan een extreem hoerig rood kuipruitje :P . Het kenteken van de motor is MY-25-TJ.

Foto's:
926241678_6_DkRe.jpeg

926107667_6_NcqQ.jpeg

923702898_5_NqW4.jpeg



Tsjah, ben wel diefstal verzekerd, maar ik ga er natuurlijk sowieso op achteruit. Eigen risico natuurlijk en deze fiets was precies zoals ik m hebben wilde. Heb er uiteindelijk maar 4 maanden van mogen genieten -O-

Mocht je m zien rijden, 06 - twaalf 66 acht één één 5. Degene die er op rijdt neerknuppelen mag van mij ook ;)
 
Klote Poikie :/

Mensen moeten is leren met hun poten van andermans spullen af te blijven.
 
Potver.....,
Zal m`n ogen open houden voor je.
Deze ajax-bike valt wel op.

ps Meldt het meteen als hij weer terecht is.
Zou sneu zijn als ik de rechtmatige eigenaar neerknuppel.
 
Zwaar klote dit kerel, ongelofelijk dat ze het voor elkaar hebben gekregen dat ding mee te nemen -O-
 
Teringlijers.

Erg mooie 98-er vind ik. Zal daarom ook niet ongezien mij passeren.
Mocht ik m zien dan krijg je m met schade terug.

Sterkte man!
 
Niet allemaal de rooie 98'ers van de weg afrijden he! Een maat van me heeft bijna een gelijke, alleen dan met titanium demper en wit zadel!!
 
Niet allemaal de rooie 98'ers van de weg afrijden he! Een maat van me heeft bijna een gelijke, alleen dan met titanium demper en wit zadel!!

Ha lol. Nee, zeker niet.
Ondanks dat ik deze motor nog nooit IRL heb gezien ken ik de details. (je bent liefhebber of niet hè)

Tenzij je maat ook zo`n "hoerig" kuipruitje heeft en tevens een kenteken met MY-25 dan kan ie in de buurt van Vinkeveen/Loenen/Breukelen beter uit de buurt blijven. Maar die kans is klein denk ik.
 
Ha lol. Nee, zeker niet.
Ondanks dat ik deze motor nog nooit IRL heb gezien ken ik de details. (je bent liefhebber of niet hè)

Tenzij je maat ook zo`n "hoerig" kuipruitje heeft en tevens een kenteken met MY-25 dan kan ie in de buurt van Vinkeveen/Loenen/Breukelen beter uit de buurt blijven. Maar die kans is klein denk ik.

Wel een hoerig rode kuipruit ja (maar zonder dat zwarte randje :9 )
 
Afgelopen April eindelijk mijn droommotor gevonden na lang zoeken, maar vannacht alweer ontvreemd.

De motor stond tijdens mijn nachtdienst op 't alarm en met een kettingslot vast aan een lantaarnpaal, terwijl ik zelf binnen op zo'n 10 meter afstand zat. Tot mijn grote schrik kwam ik er aan het einde van mijn dienst achter dat hij gestolen is.
Locus delicti: Amsterdam Zuid-Oost.

Het gaat om een rood-witte Yamaha R1 1998, vooral te herkennen aan een extreem hoerig rood kuipruitje :P . Het kenteken van de motor is MY-25-TJ.

Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Tsjah, ben wel diefstal verzekerd, maar ik ga er natuurlijk sowieso op achteruit. Eigen risico natuurlijk en deze fiets was precies zoals ik m hebben wilde. Heb er uiteindelijk maar 4 maanden van mogen genieten -O-

Mocht je m zien rijden, 06 - twaalf 66 acht één één 5. Degene die er op rijdt neerknuppelen mag van mij ook ;)


:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Tyfushonden!

Succes met de afhandeling enzo '(
 
Tering -O- -O-

Hufters zijn het. Voor straf de handjes vastbinden aan de uitlaatbuis, na een paar rondjes Zandvoort :(
 
Zwaar kl*te.

Hoe hebben ze dat inderdaad kunnen doen? Die ketting snap ik nog; doorknippen of zo.
Maar het alarm moet je toch gehoord hebben, of zat je niet de hele tijd op je plek?
 
Dat is echt zwaar balen :( hoop dat iemand hem nog ergens tegen komt.. Beetje websites als Marktplaats ook in de gaten houden enzo... GL man.. Zal ook een oogje in het zeil houden.. je weet maar nooit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan