Gestronde projectjes, motor in dozen

Timieh

Die hard MF'er
10 jan 2011
986
1
Huizen
Goededag allemaal,

Ik heb alweer bijna mijn Suzuki DR 400 uit 1980 die ik in banendozen heb gekocht en wel zo goed als compleet was.
Helemaal klaar!! *O*


En zou graag weer z'n soortgelijk project willen doen! :]

Hoop dat iemand nog een gestrand project heb. of een motor in onderdelen dergelijke.

Ouderwets en een beetje richting allroad is gewenst.

Mvg
Tim. 8-) :]
 
dit iets ?

sloop yamaha XT 350

zal wel een uitdaging worden.

Goedendag hier bij is mijn eerste motor te koop. Hij staat al weer een jaar of 15 stil, maar nu ook in de weg. Wilde hem nog eens opknappen.


de gegevens:
yamaha xt350 zonder kenteken(eigen sloop verklaring).
bouwjaar 1985 of zo.
kilometerstand 8507 km
kenteken was mk-75-tn
met werkplaats hand boek
en hij is zo ver ik weet compleet

vragen stel ze.
interesse laat het me weten.


sloop yamaha XT 350
 
tbracing. Dat zou een hele leuke uitdaging worden. alleen om dat het frame als gesloopt is verklaart is het probleem. en zou het net wat te duur gaan maken.

Mvg
Tim.




PS Hardstikke bedankt voor het aanbieden!
 
klopt, ik zou er ook niet aan beginnen om er weer een kenteken op te krijgen, hij staat dan ook te koop voor de onderdelen/xt liefhebber.
maar ik heb diep respect voor mensen die dit soort projecten tot een goed einde weten te brengen.
en om dat hij verder wel een beetje in buurt kwam van wat je vroeg vond ik het leuk om te reageren.
succes met het volgende project.
 
Laatst bewerkt:
Kawasaki gpx600r ninja, heb er 2, 1 in onderdelen, 1 zo goed als opgebouwd. 1 met kenteken andere zonder. Kunt evt van de andere zonder kenteken iets opbouwen, of de deels opgebouwde afmaken, wou zelf de deels opgebouwde verkopen en de onopgebouwde een streedfighter oid van maken, maar heb momenteel te veel staan om eraan te beginnen
 
Goededag allemaal,

Ik heb alweer bijna mijn Suzuki DR 400 uit 1980 die ik in banendozen heb gekocht en wel zo goed als compleet was.
Helemaal klaar!! *O*


En zou graag weer z'n soortgelijk project willen doen! :]

Hoop dat iemand nog een gestrand project heb. of een motor in onderdelen dergelijke.

Ouderwets en een beetje richting allroad is gewenst.

Mvg
Tim. 8-) :]
Heb je er een fotootje van
 
Maar natuurlijk :]

Van:
2013-03-27181546-1.jpg

Naar:
20131003_130202.jpg



Heb helaas nogsteeds geen zijkapjes kunnen vinden, dus ga ik binnekort maar eens zelf maken :]
 
#tbracing, ik zou dolgraag je xt afmaken.
Echter ivm het budget wil het niet :(

-frame / keuren / kenteken etc.
 
Laatst bewerkt:
Heb helaas nogsteeds geen zijkapjes kunnen vinden, dus ga ik binnekort maar eens zelf maken :]~[/quote]

misschien kun je op de sloop 2 kapjes zoeken die qua afmeting en vorm in de buurt van de DR kapjes komen
met een beetje modelleren en pas maken (en daarna spuiten) kom je vast een heel eind
(zag er op Motorshopper bij "onderdelen" een paar staan die er aardig op lijken)

op de oldtimerbeurs in Barneveld staan soms ook dozen vol met alle soorten kapjes (en niet te duur)

je hebt er een mooie DR van gemaakt (bijna nieuw uit de doos) :)
 
alex, vind het ook leuk om is een kap te maken vanuit niets :)

keuren etc zit al snel op de 150€, toch wat centjes wat je niet ergensanders in kan steken.
 
Stond een mooi fietsje op "motoren te koop".
Slechts 50 euro (..............)
Moet je wel alert en snel zijn. :)
(maar ook al een paar van 150 / 200 euro voorbij zien komen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan