Gezellig

AadmanZ

MF veteraan
29 dec 2003
9.134
2
Haarlem
Vandaag eindelijk weer eens lekker veel motorrijders op de weg, en niet alleen mensen met gele hesjes en beschermende kleding..

*O* Welkom allemaal. :Y
 
Pfff 2 van zulke topics bovenaan. Het forum takelt af. Tijdelijk hoop ik.
 
Jaaaa goed , iedereen mag het voor zich zelf weten hoe je gekleed gaat en zo .

Maar zo'n gigantisch bouwvakkersdecollete als ik vandaag zag op een motor . Daar ga ik niet miepen over de veiligheid da's gewoon onestetisch .
 
Laatst bewerkt:
Ah dit is het gewoon lekker motorrijden en lekker wél zwaaien naar iedereen en stoppen bij ongevallen en dat zielig vinden ongeacht postuur, wel of niet roker, lengte, ras en kledij. Beetje zoals vroeger, toen ze poep nog met een harde oe schreven en seks nog vies was. Toen het enige wat je nodig had om geaccepteerd te worden als motorrijder een.... MOTOR was. Toen al die oh-wat-rij-ik-veilig-met-mijn-wegwerkers-pak nog in de luiers zaten. Maar ook dáár zouden we voor stoppen als ze tóch over het hoofd gezien zouden worden.

Fijn!
 
Ah dit is het gewoon lekker motorrijden en lekker wél zwaaien naar iedereen en stoppen bij ongevallen en dat zielig vinden ongeacht postuur, wel of niet roker, lengte, ras en kledij. Beetje zoals vroeger, toen ze poep nog met een harde oe schreven en seks nog vies was. Toen het enige wat je nodig had om geaccepteerd te worden als motorrijder een.... MOTOR was. Toen al die oh-wat-rij-ik-veilig-met-mijn-wegwerkers-pak nog in de luiers zaten. Maar ook dáár zouden we voor stoppen als ze tóch over het hoofd gezien zouden worden.

Fijn!
Je moet wel je zinnen afmaken. :)
 
8:00-17:00 gewerkt en 16:50 nog even de vraag of je kunt overwerken omdat de klant zijn auto terug MOET hebben voor het weekend............

Dan MOET je niet je auto op de glimmende kant parkeren............

Ach fijn. Ben net thuis dus niet lekker kunnen rijden g.v.d
 
8:00-17:00 gewerkt en 16:50 nog even de vraag of je kunt overwerken omdat de klant zijn auto terug MOET hebben voor het weekend............

Dan MOET je niet je auto op de glimmende kant parkeren............

Ach fijn. Ben net thuis dus niet lekker kunnen rijden g.v.d
Maar wel rijk geworden.
 
Gisteren al weer de eerste in korte broek, t-shirt en teenslippers op z'n racer gezien. :W
Het menselijk brein werkt slecht met warm weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan