Gezocht: Achterband SV650 160/60 17

GRande Roberto

MF veteraan
30 aug 2003
1.962
0
Amsterdam
Grrmbl, mijn achterband loopt langzaam leeg, dus moet een andere achterband hebben.

Iemand die mij kan helpen aan een achterband 160/60/ 17 woon zelf in Amsterdam, maar kom ook regelmatig in Drenthe.

Wie kan mij even (zsm) aan een achterbandje helpen?
 
laat er eerst eens naar kijken door een prof, als die zegt, prop is absoluut geen probleem, doen!
anders, bij enige twijfel van de beste man, vervangen

moet het een nieuwe zijn?
dan het beste naar een dealer toe lijkt me, er moet er vast wel 1 zijn in a'dam die er eentje op voorraad heeft.
kun je morgen vroeg gelijk doen lijkt me.
en als je niet weet welk type band je moet.. even hier kijken, weten ze alles van banden
 
Zit er überhaupt wel een gat in je band ... voor 't zelfde geld lekt je ventiel (op snelheid) :o
 
Hij was nog op spanning toen ik hem vorige week zondag wegzette, toen ik hem donderdagavond pakte was de band een stuk leger. Heb er toen weer 2,5 bar ingedaan en is nu weer een stukje zachter...

Heb goedkoop een nieuwe achterband besteld, aangezien ik mijn motor op t moment echt hard nodig ben! Mede omdat mijn vriendin hoogzwanger is en aan en an de andere kant van het land woont, wil ik met geen mogelijkheid ergens onderweg stranden met een lekke band of andere ongemakken.


Dus eigenlijk mag hier een slotje op, maar bedankt voor de reacties...
 
Terug
Bovenaan Onderaan