Gezocht: batterij voor mijn spyball alarm

TBone

Die hard MF'er
21 jan 2004
599
0
Delft
Er zijn al vele topics over spyball alarmen maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet gevonden.

De batterijen van mijn afstandsbediening van mijn spyball alarm zijn (bijna) op. Dit weekend wilde ik gaan rijden en ik wil niet het risico lopen dat ik zondag ergens weg wil rijden en dat ik mijn alarm niet meer kan uitschakelen. Natuurlijk heb ik de codes waarmee ik mijn alarm kan deactiveren maar het leek me verstandiger om even een nieuwe batterij'tje te scoren.

Dat klinkt echter makkelijker dan dat het is. Ik ben gisteren al bij de diverse electronica magazijnen van de TU Delft langsgeweest en vanmorgen heb ik hier in Delft een aantal autozaken bezocht maar niemand kan mijn het batterij'tje leveren dat ik zoek.

Daarom de vraag: weet iemand waar ik (in de omgeving van Delft) batterijen voor een spyball alarm vandaan haal ?
Het gaat om een 6 Volts batterij type E11 / GP11 / L1016 alkaline

E11.gif

l1016.jpg


Oh ennuh ... uiteraard begrijp ik dat ik de batterijen online kan bestellen, maar dan heb ik ze natuurlijk nooit voor't weekend in huis.
 
Even langs de dealer, die heeft die dingen waarschijnlijk gewoon liggen :)

Ja dat is een idee, ware het niet dat ik mijn motor momenteel niet in de buurt heb. Ik zou morgen met iemand meerijden die mij afzet bij de stalling van mijn motor en dan zou ik graag die batterijen bij me hebben zodat ik zeker weet dat ik mijn motor kan starten.

Ik zoek dus een zaak in Delft die die batterijen verkoopt waar ik op de fiets heenkan.

Zit me ineens te bedenken dat er ergens in Delft een suzuki dealer is .... weet alleen niet waar. Ik ga ff zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan