Gezocht: betrouwbare stalling Rotterdam

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Mijn motor staat nu nog in een stalling in Utrecht, maar ik woon in Rotterdam. Ik vind het nogal irritant om iedere keer 50 kilometer met de auto te moeten rijden, om een ritje met de motor te kunnen maken. Daarom zoek ik een betrouwbare stalling in Rotterdam, bij voorkeur aan de noordkant (bij Blijdorp). Voorzien van een degelijk slot en in een normale omgeving.

Iemand die me uit de brand kan helpen?
 
mischien iets uit de buurt

maar ik beheer een beveiligde stalling op de sluisjesdijk
deze stalling heet storeboxx ( dit is geen spam )
bij interesse mail me maar eens we hebben nu een motor hok deze is klein
maar past goed en kost niet al teveel

mail a.blaak@its-wood.com
 
Toen ik nog in Rotterdam woonde (op Zuid) had ik de motor in de fietsenstalling van Zuidplein staan. Nadeel is dat je de motor alleen tijdens de (redelijk ruime) openingstijden kan brengen & halen, voordeel is dat ze direct aan de metro zitten en niet duur zijn. Moet wel zeggen dat ik al bijna 10 jaar uit Rotterdam weg ben, dus hoe het nu zit weet ik niet precies.
 
Bij mij om de hoek staat een garagebox te huur. Vind het te duur om alleen te doen, hij vraagt 100 euro p/mnd (vind het eigenlijk een afzettersprijs). Met 2 of liever nog 3 of 4 motorrijders is het misschien wel te doen. Zou ik er zelf mijn aanhangertje in willen zetten. Is in een rustige woonwijk in Bergschenhoek, op 10 minuten rijden van R'dam-Noord.

Mail maar ff alsje interesse hebt.
 
Bij mij om de hoek staat een garagebox te huur. Vind het te duur om alleen te doen, hij vraagt 100 euro p/mnd (vind het eigenlijk een afzettersprijs). Met 2 of liever nog 3 of 4 motorrijders is het misschien wel te doen. Zou ik er zelf mijn aanhangertje in willen zetten. Is in een rustige woonwijk in Bergschenhoek, op 10 minuten rijden van R'dam-Noord.

Mail maar ff alsje interesse hebt.


Hey, nog een 3B'er :W
 
Mijn motor staat nu nog in een stalling in Utrecht, maar ik woon in Rotterdam. Ik vind het nogal irritant om iedere keer 50 kilometer met de auto te moeten rijden, om een ritje met de motor te kunnen maken. Daarom zoek ik een betrouwbare stalling in Rotterdam, bij voorkeur aan de noordkant (bij Blijdorp). Voorzien van een degelijk slot en in een normale omgeving.

Iemand die me uit de brand kan helpen?
Je mag je motor wel bij mij in de schuur zetten. :Y

En 't reservesleuteltje kan mooi in de oude bloempot, voor 't geval je de sleutel vergeet. :Y O-)
 
Bij mij om de hoek staat een garagebox te huur. Vind het te duur om alleen te doen, hij vraagt 100 euro p/mnd (vind het eigenlijk een afzettersprijs). Met 2 of liever nog 3 of 4 motorrijders is het misschien wel te doen. Zou ik er zelf mijn aanhangertje in willen zetten. Is in een rustige woonwijk in Bergschenhoek, op 10 minuten rijden van R'dam-Noord.

Mail maar ff alsje interesse hebt.
Hmm. Elektrisch aanwezig?
 
Bij mij om de hoek staat een garagebox te huur. Vind het te duur om alleen te doen, hij vraagt 100 euro p/mnd (vind het eigenlijk een afzettersprijs). Met 2 of liever nog 3 of 4 motorrijders is het misschien wel te doen. Zou ik er zelf mijn aanhangertje in willen zetten. Is in een rustige woonwijk in Bergschenhoek, op 10 minuten rijden van R'dam-Noord.

Mail maar ff alsje interesse hebt.

Hmmmm....

Is dat ver van Krimpen?
Auto goed te parkeren in de buurt?
 
Bij mij om de hoek staat een garagebox te huur. Vind het te duur om alleen te doen, hij vraagt 100 euro p/mnd (vind het eigenlijk een afzettersprijs). Met 2 of liever nog 3 of 4 motorrijders is het misschien wel te doen. Zou ik er zelf mijn aanhangertje in willen zetten. Is in een rustige woonwijk in Bergschenhoek, op 10 minuten rijden van R'dam-Noord.

Mail maar ff alsje interesse hebt.
Klinkt interessant, ik mail je straks effe :)

Je mag je motor wel bij mij in de schuur zetten. :Y

En 't reservesleuteltje kan mooi in de oude bloempot, voor 't geval je de sleutel vergeet. :Y O-)
Waar woont jouw schuur dan? Of beter gezegd: in welke schuur woon jij? :+
 
Laatst bewerkt:
Bij mij om de hoek staat een garagebox te huur. Vind het te duur om alleen te doen, hij vraagt 100 euro p/mnd (vind het eigenlijk een afzettersprijs). Met 2 of liever nog 3 of 4 motorrijders is het misschien wel te doen. Zou ik er zelf mijn aanhangertje in willen zetten. Is in een rustige woonwijk in Bergschenhoek, op 10 minuten rijden van R'dam-Noord.

Mail maar ff alsje interesse hebt.
Je hebt mail ;)
 
Toen ik in Overschie woonde had ik mijn motor bij de boxcompany (spaanse polder), op de 1 e verdieping, motor met de lift naar boven, was wel te doen met een beetje goede wil, woon nu in drenthe en ....ruimte zat.
 
Er zijn redelijk veel stallingen te vinden, maar er wordt altijd een huurprijs van minimaal 90 euro gevraagd..

Ik zou het liefst een stalling willen voor max 30 euro
 
Even een ouw topic uit de kast trekken,

Ook ik zoek een motorstalling in Rotterdam. Het liefst in Rotterdam Noord/blijdorp.

Wie kan mij daarbij helpen?

BvD!

Henk
 
Hoi allen,

Ik ben zelf ook opzoek naar stalling.

Ik woon in Rotterdam, op Coolhaven. (vlakbij euromast) En ik zoek eigenlijk iets dat aan te fietsen is. (ik heb zelf geen auto)
De prijzen van stallingen vallen niet mee, toch komt dit vaak ook doordat het grotere ruimtes betreft dan voor 1 motor nodig is. garage, en opslagboxen bijv.
Daarom, is er iemand in de buurt die ook op zoek is naar stalling?
Pas nog is hier vlakbij die mooie SRAD750 gestolen, ik fiets er elke ochtend langs, en ineens lag er alleen nog een achterwiel, dat was wel even schrikken.

Zelf heb ik een R6 uit 2003, moet er niet aan denken er op n ochtend alleen een wiel ligt.

Als iemand iets weet, of serieus is over het delen van een ruimte, mijn email

denniswaterreus@hotmail.com


Alvast bedankt!
 
Ook ik ben op zoek naar een betrouwbare en relatief goedkope stalling voor mijn motor in Rotterdam. Valt nog niet mee :)

Heeft iemand een tip? Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan