Gezocht: carburateur gas veren thundercat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat om de lange veren van het cv deel. Levertijd orgineel is belechelijk, terwijl iedereen met een dynosetje erin ze over heeft.
 
en wat is de belachelijk lange normale levertijd? Heb hier nog wel een set carburateurs liggen waar je de veren uit kunt lenen?
 
en wat is de belachelijk lange normale levertijd? Heb hier nog wel een set carburateurs liggen waar je de veren uit kunt lenen?
Eind oktober. lenen is goooooooeeeeeeeed *D
 
Laatst bewerkt:
ff voor de zekerheid, je bedoelt deze veren toch? (Zijn naar mijn weten de enige veren in een carburateur :P )
full
 
maar nu vraag ik me af he... hoe kun je nou eigenlijk nieuwe veren nodig hebben, die gaan toch niet stuk? :P
 
maar nu vraag ik me af he... hoe kun je nou eigenlijk nieuwe veren nodig hebben, die gaan toch niet stuk? :P
Motor was 25 Kw gemaakt door de gasschuiven onderin vast te zetten met pijpjes en de veren te verwijderen :X

Ding haalde net de 120 B|

Zodra de veren erin zitten en de juiste beperking erin kan die jongen tenminste ook eens tegen de wind in een vrachtwagen inhalen.
 
Motor was 25 Kw gemaakt door de gasschuiven onderin vast te zetten met pijpjes en de veren te verwijderen :X

Ding haalde net de 120 B|

Zodra de veren erin zitten en de juiste beperking erin kan die jongen tenminste ook eens tegen de wind in een vrachtwagen inhalen.

:o

Als het goed is heb je die veren morgen. Weet ie ook eens hoe een echte thundercat rijdt :P (Als ie rijdt O-) :X )
 
Motor was 25 Kw gemaakt door de gasschuiven onderin vast te zetten met pijpjes en de veren te verwijderen :X

Ding haalde net de 120 B|

Zodra de veren erin zitten en de juiste beperking erin kan die jongen tenminste ook eens tegen de wind in een vrachtwagen inhalen.
:^ *O*

Hoelang duurt het nog als je de veertjes binnen hebt? Mag ik stiekem hopen op zaterdag of wordt het sowieso na het weekend?
 
:^ *O*

Hoelang duurt het nog als je de veertjes binnen hebt? Mag ik stiekem hopen op zaterdag of wordt het sowieso na het weekend?

Veren erin, carbs dichtschroeven, carbs erop, even synchroniseren, tank erop en gaan :P

Sorry Ro, daar gaat je vrijdagavond :j
 
:^ *O*

Hoelang duurt het nog als je de veertjes binnen hebt? Mag ik stiekem hopen op zaterdag of wordt het sowieso na het weekend?
je mag stiekum hopen, maar ik reken er niet op dat ik de veren morgen heb.

Post wil nog wel eens traag zijn. Als ik de veren morgen heb rij jij zaterdagmiddag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan