Gezocht: grote motorzaken in Noord-Italie

Biancie

MF veteraan
28 mrt 2006
5.550
8
Tijdens onze vakanties vinden wij het altijd leuk om motorzaken te bezoeken. Op internet zijn een hoop adressen te vinden, maar dat zijn vaak erg kleine zaken.

Wie weet waar we b.v. grote Yamaha- of Suzuki dealers kunnen vinden? Of bijvoorbeeld winkels met veel kledingmerken zoals Dainese en Alpinestars?

We gaan rondreizen, voornamelijk in omgeving Dolomieten/Trento/Milaan.

Ben benieuwd naar jullie reakties! :Y
 
Ik weet niet of je nog van plan bent om hier te verblijven, maar zij weten erg goed de weg in de Dolomieten.
 
Dag schat ;)

Ik kan je vertellen dat Detox en ik, tijdens ons romantische tripje naar Rome, een hele mooie Dainese-winkel zijn tegengekomen in Rome.

Weet de straat niet precies, maar het was heel dicht in de buurt van Piazza di Poppolo.
(Met je gezicht naar Via del Corso -dé winkelstraat van Rome- en dan 1e zijstraatje rechts aan het eind)

:W

Wanneer gaan jullie trouwens en gaan jullie dan op de motor?!
 
Laatst bewerkt:
Yamaha heeft/had een gidsje met alle dealers in Europa. Hebben we veel aan gehad in Italië. Vraag eens na bij een dealer.

Reken er wel op dat ze in Italië vaak geen woord over de grens spreken :X
 
Yamaha heeft/had een gidsje met alle dealers in Europa. Hebben we veel aan gehad in Italië. Vraag eens na bij een dealer.

Reken er wel op dat ze in Italië vaak geen woord over de grens spreken :X

Kijk, daar heb ik wat aan, thanx! :Y Op internet kun je ook genoeg dealers vinden, maar dat zijn er zoveel, je ziet door de bomen het bos niet meer... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan