Gezocht motor bandenapparaat professioneel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wtj

MF veteraan
12 okt 2010
5.927
0
brabant
Hallo allemaal,

Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een bandenapparaat.
Het liefst op krachtstroom en ik moet er alle gangbare maten wielen mee in kunnen spannen. Het mag ook een apparaat zijn voor autobanden mits ik er adapters bij kan bestellen.

Gebruikt is niet erg zolang het allemaal in goede staat verkeert, wil een degelijk apparaat waar ik jaren mee vooruit kan. Chinese makelij sla ik over.

Verder alles aanbieden graag :)
 
Mooie SPAM hoor, speciaal geregistreerd? ;)

"Trainsway" machines vallen niet bepaald onder de noemer professioneel. Daarna komen de merken die doen alsof ze Europees zijn, zoals Bright en Cartech (de laatste was op het laatst zo slecht dat de Nederlandse importeur onder vuur kwam te liggen en er vervolgens helemaal mee gestopt is).

TS zoekt in mijn beleving bijvoorbeeld een Corghi of CEMB machine, serieuze spullen die ook echt in Italië ontworpen, gebouwd en getest worden.

Tweedehands kan ik je helaas niet verder helpen, maar probeer de grotere veilingsites (zoals BVA auctions) in de gaten te houden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info Mechanism, ik zal ook eens zoeken op corghi en cemb.

Heb al wel een gebruikte facom kunnen vinden, misschien dat die het wordt. Trainsway meuk mag achterwege blijven..
 
Ben inmiddels voorzien, het is een gebruikte facom geworden.

Mag slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan