Gezocht: motorhotel Parijs voor as. weekend

Biancie

MF veteraan
28 mrt 2006
5.550
8
Komend weekend gaan R1enzo en ikke naar Parijs. Nu staan we van vrijdag t/m zondag op een camping, even buiten Parijs (Neuilly-sur-Marne), maar voor de nacht van zondag op maandag zoeken we nog een leuk hotel daar in de buurt, of eventueel elders rond Parijs.

Kan alleen geen echte motorhotels op internet vinden in die regio, iemand tips???? :?
 
Enn motorhotel in Parijs, hmm, geen idee.

Maar voor goedkope hotels moet je in de buurt van Gare du Nord en Gare de l'Est zijn (die liggen vlak bij elkaar). De meeste hotels zijn wel erg klein. Maar als je het lief vraagt hebben ze misschien nog wel een binnenplaatsje war je kan parkeren.

Er zijn veel ondergrondse parkeergrages in parijs. Vaak zit daar ook een mannetje in zo'n hokje in. Als je hem daar neerzet, binnen zijn zichtsveld, zit je redelijk safe. Maar ik zet mijn motor daar rustig buiten hoor (wel vast met een ketting).

Is het geen idee om met openbaar vervoer de stad in te gaan? Ik weet niet of je vaak in een stad rijdt, maar Parijs is best druk. En zoals Fransen betaamt, iedereen doet maar wat. maar goed, dat kan ook een deel van de lol zijn.
 
Ga maar naar het NOVOTEL in Sevres.
Dat ligt in het Agglomeraat van Parijs.
Metro-lijn 9 stopt daar om de hoek (ff de 'Pont de Sevres' over) en ze hebben een bewaakte afgesloten garage!
En een lekker bad op je kamer, 't kost wat maar dat heeft R1enzo toch wel voor je over???

Anders heb ik het wel voor je over }) (zo nu moet hij wel }) )
 
Laatst bewerkt:
Ga maar naar het NOVOTEL in Sevres.
Dat ligt in het Agglomeraat van Parijs.
Metro-lijn 9 stopt daar om de hoek (ff de 'Pont de Sevres' over) en ze hebben een bewaakte afgesloten garage!
En een lekker bad op je kamer, 't kost wat maar dat heeft R1enzo toch wel voor je over???

Anders heb ik het wel voor je over }) (zo nu moet hij wel }) )

Tja, als ik ook op diezelfde kamer+bad mag O-) , dan wil ik er wel over nadenken.. :)..

mmm, kapers op kust, moet dus wel een beetje alert blijven... :Y
 
Ga maar naar het NOVOTEL in Sevres.
Dat ligt in het Agglomeraat van Parijs.
Metro-lijn 9 stopt daar om de hoek (ff de 'Pont de Sevres' over) en ze hebben een bewaakte afgesloten garage!
En een lekker bad op je kamer, 't kost wat maar dat heeft R1enzo toch wel voor je over???

Anders heb ik het wel voor je over }) (zo nu moet hij wel }) )

Thanx voor de tip haha, nu zal 'ie inderdaad wel moeten: kamer met bad! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan