Gezocht: punt radiator Yamaha R1 2009

R1-Erik

Die hard MF'er
11 mei 2014
623
0
Hellevoetsluis
Ben op zoek naar een puntradiator voor m'n R1 2009. Mocht iemand er een hebben liggen of een goed adres weten hoor ik het graag!
 
eentje van een panigale eronder hangen erik.. even langs piet pijp nieuwe aansluiting eronder een gaan ?! groeten
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een RTM imola onder gezet. Kost 375 en is van goede kwaliteit. Let wel op dat de radiateur heel "dun" moet zijn om aanremmen bij het voorwiel te voorkomen. Tevens moet je andere uitlaatbochten monteren en je voorvork niet doorsteken. (ik spreek uit ervaring :X )
 
Willem430 volgens mij.als het om de erik gaat waar ik dat het is hoeft hij geen uitleg xd want die draait al een tijdje mee xd maar anders niks gezegd
 
Ik kom net kijken in de racewereld dus tips zijn altijd welkom. Er zit een volledig Akrapovic systeem oo en er heeft eerder een puntradiator op gezeten dus t moet passen.
 
Neem maar van Willem aan dat niet alles zomaar past. Ruimte is echt zéér beperkt. Heb ze gezien met de puntkoeler strak tegen de uitlaat aan en dan nog aanlopen tegen òf de rad òf de kuip.

Iemand hier reed zelfs met speciale vorkpootverlengers om dit te voorkomen. Zou het niet onderschatten iig.
 
Ik kom net kijken in de racewereld dus tips zijn altijd welkom. Er zit een volledig Akrapovic systeem oo en er heeft eerder een puntradiator op gezeten dus t moet passen.

Ok dan zou het moeten kunnen. Dan is de aanschaf van een speciale radiateur de volgende stap.
Die van RTM past bij mij iig prima. (niet vergeten een gaasje ervoor te maken om steenslag tegen te gaan!) Vervolgens even zorgen dat je vorkpoten gelijk staan met de bovenkant van je kroonplaat.

Als je nog aanvullende vragen hebt kan ik die ook wel beantwoorden via dit topic of een pm

:]
 
Mac radiators kan ook, die passen ook goed en je hebt voldoende ruimte tussen de uitlaat en de band.
Daar zit standaard al een radiator gaasje voor.

Goede service van die jongen ook
 
oja en mocht de radiateur tegen je onderkuip aan komen ! doe er een spontje tussen ! schuurt hij je kap niet stuk !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan