Gezocht: Tellerset

RenaatXS

Die hard MF'er
Hello,

voor mn projectje zoek ik een tellerset van deze soort:
suv9k3.jpg


Maar ik zoek dus eender welk klassiek tellersetje met rpm- én kilometerteller in één. Het komt op een 1979 Yamaha XS400, met 18 inch voorwielen denk ik.
De teller van de foto is dus van een Yamaha (type onbekend), maar ik heb hier ook iemand gezien met zo'n teller op een CB450. Aflezing mag ook in mph.

Budget: Varieert naargelang staat. Liever geen tellers van dure Britse motoren e.d.

mvg,

Renaat

P.s. Hier moet de teller op komen (lopend project):
2582nue.jpg
 
Ik moet eens kijken voor je er zou er nog 1 in een kist hier kunnen zitten, zelf heb ik de Black Bomber teller gemonteerd op een caferacer :)

Foto-HMEESGCK.jpg
 
Ik moet eens kijken voor je er zou er nog 1 in een kist hier kunnen zitten, zelf heb ik de Black Bomber teller gemonteerd op een caferacer :)

[]
Wel, het is deze die ik bedoelde *D Ik vind m gewoonweg prachtig :) Bedankt dat je er even naar wil kijken.

Ik heb zelf nog de in goede staat verkerende tellers van Yamaha, maar die vind ik te lomp. Verder heb ik nog een mooi kleiner (diameter 55 - 60 mm ong.) kilometertellertje met slechts 20 km gereden. Ik kan daar wel iets mee doen, maar wil eerst nog eens kijken als ik voor een mooie prijs zo'n setje zoals de jouwe kan scoren :P Als ik geen zo'n teller heb gevonden binnen budget binnen de maand, dan wordt het kilometertellertje gemonteerd icm een cheapo digitaal rpm-tellertje van eBay.
 
Ik ben voorzien! Dankzij deze zoldervondst :o *D
726gx5.jpg

Diameter van de wijzerplaatjes is 5-6 cm, lekker klein en dus geschikt om nog ergens tussen de koplamp en de kroonplaat te friemelen. Houders kan ik zelf maken, halve ronde uit alu/ijzer en dan inox spanbeugels errond met wat binnenband eronder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan