Gezocht: tool voor schokdemperveer demontage

Status
Niet open voor verdere reacties.

tripler79

Let’s get Naked!!
10 aug 2009
673
282
Zoals de titel zegt, ben ik op zoek naar een tool om veren van schokdempers te kunnen verwijderen en te monteren. En dan de versie die in de foto staat, niet de klemmen met schroefdraad waarmee je de veer samen knijpt.

0221E522-7FDF-4B54-91A0-DE83ACB0DB8B.png


Heeft iemand nog wat staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: RR.
Als je ermee geholpen bent mag je het bij mij doen, ik heb er een van bikelift in de werkplaats.
 
Als je ermee geholpen bent mag je het bij mij doen, ik heb er een van bikelift in de werkplaats.

He Cas, bedankt voor het aanbod, maar wil meerdere veren testen op het circuit en dus kunnen wisselen tussen de sessies door. Heb er dus zelf een nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cas
He Cas, bedankt voor het aanbod, maar wil meerdere veren testen op het circuit en dus kunnen wisselen tussen de sessies door. Heb er dus zelf een nodig.

Ik dacht al zoiets, bikelift verkoopt ze nog wel. Maar hk zal je prima verder helpen.
 
Heb even gezocht, het is zo een maar dan op een poot, zitten schijven bij om verschillede maten veren in te kunnen spannen. Is ook om voorvorken te demonteren.
800.jpg
 
Wil graag een met hydraulisch krikje, lui aangelegd 😬

Volgens mij is dat ook de bedoeling met deze van Hyperpro. Je koopt zelf nog een losse potkrik en maakt nog een adapter op de krik voor de demper in te bevestigen.
Ik heb zelf zoiets gemaakt en ik gebruik een oude handmatige krik van een auto. De moeren gebruik je alleen om de grove maat in te stellen.
 
Volgens mij is dat ook de bedoeling met deze van Hyperpro. Je koopt zelf nog een losse potkrik en maakt nog een adapter op de krik voor de demper in te bevestigen.
Ik heb zelf zoiets gemaakt en ik gebruik een oude handmatige krik van een auto. De moeren gebruik je alleen om de grove maat in te stellen.

Oke, had ik niet begrepen. Maar moet ik weer tijd in steken die ik nu niet heb.
 
Zoals de titel zegt, ben ik op zoek naar een tool om veren van schokdempers te kunnen verwijderen en te monteren. En dan de versie die in de foto staat, niet de klemmen met schroefdraad waarmee je de veer samen knijpt.

Bekijk bijlage 1532463

Heeft iemand nog wat staan?

Met welke organisatie is het?

Als het met Racecracks is dan kan ik er één meenemen die je mag gebruiken.
 
Met welke organisatie is het?

Als het met Racecracks is dan kan ik er één meenemen die je mag gebruiken.

Bedankt voor het aanbod, wordt gewaardeerd! Maar heb er 1 gekocht (met krikje), aangezien ik vaker wil wisselen ivm andere circuits.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan