Gezocht: trommel voor CB450 spaakwiel

RenaatXS

Die hard MF'er
:W

Ik zag dit op zolder liggen:
opxr7s.jpg

5wawow.jpg


Het is een achterwiel van een CB450 denk ik. Nu ziet die tandwielkant er erg gelijkend uit met het achterwiel van mijn XS400. Veel meer dan het SR500 achterwiel dat ik pas wou maken.

Ik zoek dus het trommelmechanisme dat in dit wiel past. Als ik het niet kan vinden via deze weg, wil ik het wil ook wel verkopen voor de geïnteresseerde, ik kan er niet veel mee zonder trommelrem.

Alvast bedankt!
 
Als je het een en ander wil/kan opmeten dan kan ik eens kijken of het overeen komt met de trommel van een cb200 (heb ook een compleet achterwiel liggen...)
 
Als je wil kan je die van m'n cb350 eens proberen, ongeveer dezelfde periode dacht ik
Tiens, ik wist eigenlijk niet zeker waar dit wiel vandaag komt (het is al 3 keer een zoldervondst geweest, buurman, papa, ikke :P ), maar ik denk dat het een CB350 wiel is! Als ik google foto's bekijk van de holte waar de rem in moet, dan komt het overeen met met mijn wiel! Nuja, zondag nr Wieze, eens kijken wat ik daar kan scoren.
 
ik heb wel nog een cb350f achterwiel liggen
ik kom uit gent en ik denk dat jij hier ook best vaak komt? zat jij niet op de KAHO?
 
Terug
Bovenaan Onderaan