Gezocht: Vorige eigenaar GSXR-750 K4.

mltcn_

MF'er
11 apr 2023
65
138
Goedemiddag,

Ik ben sinds kort eigenaar van deze GSXR 750 uit het jaar 2004.
Deze heb ik aangeschaft via een autogarage die deze heeft binnengekregen via inruil.
Het enige wat de verkoper weet qua onderhoudshistorie is dat de ketting en bougies zijn vervangen.
Ik wil namelijk iets meer informatie over wat voor onderhoud deze motor heeft gehad.

Kleine beurt heeft deze iig door mij al gehad.

Wellicht iemand die deze herkent?

Kenmerken:
- Stickers aan de onderkant met verschillende merken
- Hoegee sticker aan beide kanten van de Tank
- yoshi uitlaat
 

Bijlagen

  • Afbeelding van WhatsApp op 2024-04-15 om 16.31.01_e3fc3579.jpg
    Afbeelding van WhatsApp op 2024-04-15 om 16.31.01_e3fc3579.jpg
    343,8 KB · Weergaven: 0
Vroeger zat er een kentekenplaat ter indificatie op een motor.

Overigens is er al een speciaal topic voor opgespoorde vorige eigenaren.
Deze zit er nog op :)
Alleen kan ik daar helaas niet veel informatie uit halen.
Ik kan de topic zelf niet vinden, vandaar de reden dat ik deze heb geopend. Excuses
 
Een motor die bij een auto bedrijf is ingeruild, maar er zit geen kenteken op de motor.
Motor is verder helemaal zwart met wat generieke Suzuki stickers.

Ik zeg niet dat het zo is, maaaaaar ik weet niet hoor....
 
ik zie op de foto van TS toch duidelijk de kentekenplaat zitten...
laat me raden: geen boekjes erbij.
a.d.h.v. kenteken is misschien wel te achterhalen bij welke motorzaak(en) ie voorheen onderhoud gehad heeft.
het zou imo toch niet zo moeilijk zijn om via een van de zaken bij de vorige eigenaar uit te komen?
(of i.i.g. bij de werkplaatsfacturen van de betreffende motorzaak)
 
Goedemiddag,

Ik ben sinds kort eigenaar van deze GSXR 750 uit het jaar 2004.
Deze heb ik aangeschaft via een autogarage die deze heeft binnengekregen via inruil.
Het enige wat de verkoper weet qua onderhoudshistorie is dat de ketting en bougies zijn vervangen.
Ik wil namelijk iets meer informatie over wat voor onderhoud deze motor heeft gehad.

Kleine beurt heeft deze iig door mij al gehad.

Wellicht iemand die deze herkent?

Kenmerken:
- Stickers aan de onderkant met verschillende merken
- Hoegee sticker aan beide kanten van de Tank
- yoshi uitlaat
Motor in Loosduinen aangeschaft toevallig?
Dan heb ik er wel eens naast gereden, er zat dan een handelaarsplaat op.

Wellicht kan de verkoper je het telefoonnummer van de vorige eigenaar geven (als dit volgens AVG mag tegenwoordig) 🤔
 
Als je het heel strikt neemt met de regels mag dat niet eens.
Is dat zo?

Ik snap dat de garage jou niet het telefoonnummer van de vorige eigenaar geeft, maar als de garage - met jouw toestemming - jouw telefoonnummer aan de vorige eigenaar doorgeeft, met het verzoek om jou te bellen zie ik het probleem niet.
 
Is dat zo?

Ik snap dat de garage jou niet het telefoonnummer van de vorige eigenaar geeft, maar als de garage - met jouw toestemming - jouw telefoonnummer aan de vorige eigenaar doorgeeft, met het verzoek om jou te bellen zie ik het probleem niet.
Persoonsgegevens mogen alleen gebruikt worden voor dingen waar expliciet toestemming voor gegeven wordt. Vorige eigenaar heeft niet de toestemming gegeven om te bellen over dit soort dingen dus mag het strikt genomen niet.

Maar gezeik krijg je er niet mee als je het toch doet
 
Maar waarom ? Het beste kan je gewoon alles zelf nalopen.
Motor is 20 jaar. Kans dat alles net perfect onderhouden is voor de inruil is klein, en zelfs als iemand dat zegt wil je het controleren.
Als je al iemand vind die mee wil werken.
 
Als er dealer onderhoud is geweest kan je dat toch ook bij de RDW opvragen.
Maar de vraag van TS gaat alleen over onderhoud, niet over kilometerstanden.
 
Als er dealer onderhoud is geweest kan je dat toch ook bij de RDW opvragen.
Nee, RDW houdt alleen kilometerstanden van auto's bij. Niet wat er aan onderhoud is gebeurd.

Maar waarom ? Het beste kan je gewoon alles zelf nalopen.
Motor is 20 jaar. Kans dat alles net perfect onderhouden is voor de inruil is klein, en zelfs als iemand dat zegt wil je het controleren.
Als je al iemand vind die mee wil werken.
Denk dat dit de juiste is. Donder er nieuwe olie in en loop hem eens na. Dan issie sowieso weer goed.
 
Nee, RDW houdt alleen kilometerstanden van auto's bij. Niet wat er aan onderhoud is gebeurd.


Denk dat dit de juiste is. Donder er nieuwe olie in en loop hem eens na. Dan issie sowieso weer goed.
Nieuw olie zit er in, ik was meer benieuwd naar wat er verder met de motor is gedaan. Denk dat ik er toch niet achter kom. Dus ik laat het zo :)
 
Motor in Loosduinen aangeschaft toevallig?
Dan heb ik er wel eens naast gereden, er zat dan een handelaarsplaat op.

Wellicht kan de verkoper je het telefoonnummer van de vorige eigenaar geven (als dit volgens AVG mag tegenwoordig) 🤔
motor is in de buurt van Loosduinen aangeschaft idd
 
maakt allemaal toch niets meer uit, motor is gekocht.
gewoon grote beurt geven en rijden met dat ding.
stel dat je nu allerlei negatieve dingen te horen krijgt, is gelijk je plezier weg.
Kleine beurt heeft deze al gehad. Grote beurt gaat er ook binnekort komen. Voor de rest nog niets gemerkt. Houden zo:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan