Glemseck 2015

Peer1963

Let the music rock and the motorcycle roll
20 jan 2010
1.727
209
glemse10.jpg
 
Hallo.

Ik zag dit topic laatst ook al een keer voorbij komen.
Mijn Duits is niet zo sterk en niet iedereen voelt zich meteen zo aangetrokken om zelf informatie hierover op te zoeken.

Kun je even kort uitleggen wat dit evenement inhoudt?

Groeten.
 
Ik ben er ook nog nooit geweest hoor maar inderdaad lijkt op een erg gaaf evenement!
 
Komen ook 'sterren' op af..Katja Poensgen *O*, Nina Prinz, Markus Reiterberger ('Reiti' en IDM Superbike kampioen 2013) en showruns met o.a. Guy Martin *D

ben er nooit geweest, maar plaatjes kijkend en berichten lezend en daarbij de namen hierboven opgeteld: lijkt me net als bij de Parade en Oerol, ontdekt door de commercie, nog steeds best aardig maar 15 jaar terug was het echt veel leuker!
 
ben er nooit geweest, maar plaatjes kijkend en berichten lezend en daarbij de namen hierboven opgeteld: lijkt me net als bij de Parade en Oerol, ontdekt door de commercie, nog steeds best aardig maar 15 jaar terug was het echt veel leuker!
Dat kan niet, volgend jaar 10de editie ;)

En je weet, zonder commercie vaart niemand wel..
 
Misschien volgend jaar, de trailer van 2014 heeft wel wat losgemaakt bij me en 2 vrienden die ook op een oudje rijden :)

Weet alleen niet of ze achterop een karretje gaan, of dat we het hele end aandurven
 
Misschien volgend jaar, de trailer van 2014 heeft wel wat losgemaakt bij me en 2 vrienden die ook op een oudje rijden :)

Weet alleen niet of ze achterop een karretje gaan, of dat we het hele end aandurven

inmiddels is de kogel door de kerk, en zijn de vrije dagen goedgekeurd door de werkgevers.. dus we gaan! (motoren op aanhanger).

Alleen is het aanbod aan hotels / campings rond die datum erg schaars zijn we achter gekomen.
Heeft iemand van jullie ervaring met leuke hotels / campings in de buurt waar we nog een kans kunnen maken? (boeken doen we dan direct)
 
inmiddels is de kogel door de kerk, en zijn de vrije dagen goedgekeurd door de werkgevers.. dus we gaan! (motoren op aanhanger).

Alleen is het aanbod aan hotels / campings rond die datum erg schaars zijn we achter gekomen.
Heeft iemand van jullie ervaring met leuke hotels / campings in de buurt waar we nog een kans kunnen maken? (boeken doen we dan direct)
Fök, ik (lees: wij) ben dan met vakantie..we hadden toch met de camper naar Duitsland moeten gaan.
 
Het aftellen is begonnen, 3 September aanhanger ophalen, 4 September vroeg gaan rijden, en Zondag avond laat pas naar huis :)
Hotel in Stuttgart geboekt.
 
Weg oma!

Nog mensen die gaan? Wij vertrekken a.s. Donderdag ochtend weer voor een weekendje feest
 
Terug
Bovenaan Onderaan