GPZ 500 S zeer goed onderhouden!!

gxtream

Die hard MF'er
11 aug 2005
693
12
eindhoven
ik bied aan namens mijn zus, die nu een divje 600 heeft gekocht.
hier is het verhaaltje:


Nette Kawasaki GPZ 500 S

Wegens het overstappen naar een andere motor gaat deze de verkoop in, 2 motoren is iets teveel van het goede.

ik heb er zelf zo'n 2000 km op gereden.

De motor heeft een hele grote beurt gehad waarbij het volgende is gedaan:

-voorband pirelli sport demon
-achterband pirelli sport demon
-remblokken voor (ferodo platinum)
-voorvorkolie (bel ray)
-motorolie en oliefilter (bel ray 10w40)
-remvloeistof voor
-kleppen gesteld
-kabels gesmeerd en afgesteld
-K&N vervangingsluchtfilter
-nieuwe balhoofdlagers
-carburateurs gesynchroniseerd
-sinds zaterdag nieuwe thermostaat, hij kwam niet netjes op temperatuur, nu wel.

ketting en tandwielset zijn nu zo'n 5000 km oud, dus nog goed voor vele km's

ook is er een nieuw ruitje op gekomen omdat ik de oude niet zo mooi vond.

bij een beetje motorzaak is dit een beurt van zo'n 7 tot 800 euro. dit is allemaal gedaan door een erkende monteur.

Het is verder een hele nette motor om te zien, natuurlijk wel gebruikerssporen maar absoluut geen schade.

vraagprijsje is ook handig:

1500 euro op speurders
1400 euro op motorforum

voor vragen of meer foto's mail naar dude_sweet_2de@hotmail.com

je kunt hier ook vragen stellen, ik beantwoord ze graag in ruil voor een pilsje
full
 
Laatst bewerkt:
ploatje 2

de vlek op het koppelingsdeksel is de weerspiegeling van de kentekenplaat van een auto, dus je begrijpt dat het dekseltje heeeeel erg glimt :+
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet meteen een koper, maar ik mis nog de (echte) kilometerstand en het bouwjaar. In eerste instantie en zeker met de laatste investering lijkt het me een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
 
ik zal vanavond doorgeven dat je interesse hebt, dan zal ze wel contact met je opnemen.
 
feindflug, het zou wel makkelijker comminuceren zijn als je mij je emailadres of telefoonnummer geeft :P
 
hij staat niet meer bij harold :P

hij staat nu hier in het motorhok omdat ik er nu op rijd totdat mijn kuipen van de spuiter terug zijn.

maar heeft idd in de showroom gestaan ja, mooie fiets he, niks voor jou? *O*
iig heel erg in de buurt
 
nee, sorry ik vind hem/haar iets te veel tour achtig......... ik ga voor een racer, maar goed geprobeerd;) nogmaals succes met de verkoop!
p.s. heb je ook bij Harold ge-lest?
 
nee, ik heb 4 jaar geleden bij richard gelest, die heeft maar 1 jaar les gegeven bij MHE.
en sindsdien ken ik harold ook :P

Je mag trouwens van mn zus de groeten doen aan Harold als je weer gaat lessen (ze heet annemieke)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan