Grootste Aprilia MOTO 6.5 meeting OOIT in Italie 30-31 mei / 1-2 juni 2020

Moto65Man

Die hard MF'er
In memoriam
22 mei 2017
764
623
Gouda
Een groot evenement voor alle Aprilia MOTO 6.5 bezitters wordt georganiseerd door de Italiaanse Club 6.5 (www.seipuntocinque.com) ter ere van het 25-jarig bestaan van de MOTO 6.5.
De data (4 dagen lang) zijn 30 mei, 31 mei 1juni en 2 juli 2020 (zaterdag, zondag 1e-pinksterdag, maandag 2e-pinksterdag en dinsdag).
De locatie: NOALE (vlak bij Venetië) in Italië.
Deze locatie is uitgekozen omdat daar ook de Apriliafabriek zit.
Het programma daar wordt nog aan gesleuteld, maar een bezoek aan de fabriek, het Aprilliamuseum en dat ook de ontwerper van de MOTO 6.5, PHILIPPE STARCK komt, maakt het al bijzonder. Daarnaast worden er mooie trritten door de omgeving en de Dolomieten gereden.

Ben je in het bezit van een Aprilia MOTO 6.5 dat is dit evenement eigenlijk een 'must' om er bij te kunnen zijn.
Ja, het is best ver (1350km) en ja, het kost moeite er te komen (met een trailer of busje) en ja, het kost een aantal vakantiedagen (maar die maandag is b.v. al de tweede Pinksterdag, dus het valt wel mee), maar je kan het ook zien als een zeer leuke voorjaarsvakantie!
Hotels bij de vleet in de omgeving, maar er gaat zoals het er nu naar uit ziet ook centraal geregeld worden.

Dit Jubileum is uniek in z'n soort. De Italiaanse Club 6.5 is de grootste m.b.t. de Moto 6,5, maar ook heel veel Duitsers (www.moto65.de) Oostenrijkers, Zwitsers, Engelsen, Fransen en ja ook Nederlanders (www.moto65.nl) hebben aangegeven te komen.
De Italianen weten een feestje te bouwen! dat hebben ze meerdere keren bewezen met hun vorige meetings.

Dus, Heb je interesse, laat het maar weten. Ik kan je voorzien van de nodige informatie (die nog moet komen)......

moto-aprilia-Small-719x445.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat is heel jammer. Ik had er anders nu gezeten! Had er een week voor uitgetrokken. Misschien later dit najaar of volgend jaar.....
 
Hallo mijn naam is Jenn en ik kom uit Antwerpen. Ik zou heel graag met jullie meedoen aan deze race.
 
Oeps, sorry, ik heb niet gemerkt dat dit evenement al voorbij is
Hoi Motomoxy! wel leuk dat je plannen hebt aan te haken, maar inderdaad de datum is al voorbij. Maar de meeting is helaas NIET doorgegaan vanwege de Coronaproblemen. Maar.... komende september hebben de Italianen weer een nationale meeting in de planning staan. Persoonlijk vind ik dat nog wat te vroeg, omdat de vaccinaties nog niet overal op orde zijn. Daarom richt ik me nu op het volgende jaar, dus 2022. Dan zal er een Internationale meeting in VENETO (Italie) zijn. Daar is de datum nog niet van bepaald. Dus die kans komt nog.

Wat wel zou kunnen als je wat MOTO 6.5 liefhebbers wil tegen komen, is komende zaterdag 29 mei in Gouda (Nederland) een rit meerijden in die omgeving. Er wordt verzameld bij de Mac Donalds (Hoge Gouwe) om 11.00 uur. Gouda is ongeveer een uurtje rijden vanaf Antwerpen dus je bent van harte welkom! Kijk ook eens op FACEBOOK naar: 'Aprilia Moto 6.5 Nederland'
 
Terug
Bovenaan Onderaan