Grunningse SM-ers

Speedy_J

MF veteraan
25 jun 2003
3.906
59
Deurne
Hey!

Hoeveel SM-ers zijn er hier in het vlakke noorden? Ik ben zelf sinds kort een trotse bezitter.
Het lijkt mij wel leuk om een keer iets af te spreken, touren, te rijden, stunten, wheely-en, ropn'en scheurn' en daarna een bakkie doen etc etc.

Ik zal af trappen: wie kan komende zondag? :P
 
sowieso 2 !

lol.jpg


;)
 
Laatst bewerkt:
Hey!

Hoeveel SM-ers zijn er hier in het vlakke noorden? Ik ben zelf sinds kort een trotse bezitter.
Het lijkt mij wel leuk om een keer iets af te spreken, touren, te rijden, stunten, wheely-en, ropn'en scheurn' en daarna een bakkie doen etc etc.

Ik zal af trappen: wie kan komende zondag? :P



mien R1 staat te koop en daar komt een SM veur trug,
dusss dan ben ik zeker eens van de partij!!
 
martijn als het zover is hou je mij op de hoogt hé... kom ik wel even lesjes geven ;)
 
martijn als het zover is hou je mij op de hoogt hé... kom ik wel even lesjes geven ;)


heuhhhjj *D

uiteraard hou ik je op de hoogte,
heb al beetje op mp zitten neuzen maar staat weinig op voor die prijs waar jij het over had...

lesjes , goed plan!

ik denk dak morgen maar weer eens naar pottendijk ga, laatste keer was alweer 2,5maand geleden -O- |(

dus als je tijd hebt... . . .
 
heuhhhjj *D

uiteraard hou ik je op de hoogte,
heb al beetje op mp zitten neuzen maar staat weinig op voor die prijs waar jij het over had...

lesjes , goed plan!

ik denk dak morgen maar weer eens naar pottendijk ga, laatste keer was alweer 2,5maand geleden -O- |(

dus als je tijd hebt... . . .


Met de crosser is er weer een m-f meeting voor je op Vledderveen dit weekend.. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan