GS500 - 2003 - 650e - 25kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

f782ca509

Die hard MF'er
28 dec 2009
482
0
Bij deze mijn blauwe gs500 uit 2003 te koop.

Zoals te lezen is in de techniek topics, heb ik deze motor met een ratel gekocht, en de ratel opgelost, het blok is dus open geweest. Ook is er te lezen dat het blok netjes weer in elkaar is gezet.

De motor loopt goed en rijd prettig, maar ik ben nu na 3 jaar op GSjes rijden toch opzoek naar iets snellers. Vandaar dat ik deze blauwe GS500 voor 750 euro aanbied.

Er zit op:
-Een nieuwe nokkenasketting.
-Een nieuwe tandwielenset (tsubakki, dus geen rommel).
-Nieuw oliefilter.
-Nieuwe olie.
-Nieuwe zijpakkingen.
-De kop is gereviceerd.
-De kleppen zijn gesteld.

Dus:
KM stand: 77.000km
Jaar: 2003
Prijs: NU VOOR 500 EURO AF TE HALEN.

-Deukje in de tank.
-Achterkappen moeten bijgewerkt worden (deze zijn bewerkt voor koffers).

De prijs is zo laag vanwege de km stand en de cosmetische punten, de motor heeft op dat gebied echt nog wat aandacht nodig, ik ben zelf niet zo handig met plaatwerk en polyester, vandaar dat ik dit zo heb gelaten.







Contact kan via PB.
 
Laatst bewerkt:
GS'jes, heerlijke fietsen! Zijn rap zat, ander pijpje erop en je hebt nog een fel gifkikkertje ook. Bij het stoplicht ben je in ieder geval snel zat weg, tegen een SS win je het niet op de snelweg. Maar who cares? :)
 
Het lijkt er op dat ik wat hoog zat met de prijs, nu naar 650 euro gegaan, zou een mod de topic titel aan kunnen passen ?
 
Het lijkt er op dat ik wat hoog zat met de prijs, nu naar 650 euro gegaan, zou een mod de topic titel aan kunnen passen ?
Met dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan op de pagina kun je dit soort vragen doorgeven aan de moderators. *D
 
De eigenaar voor hem had wel een 'normaal' stuur (voor dat model).
Wel zonde hoor, je hebt er nog geen 100km op gereden!

Achja, hoop van het blok geleerd, poosje leuk mee gereden, nu vind ik het tijd voor weer een ander projectje.
 
Nu voor 500 euro af te halen, ik heb de ruimte erg hard nodig. 500 is de vaste prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan