GS500 Topic Goes Somewhere In Holland #2

Freaky-Guy

MF veteraan
3 jan 2010
6.106
0
Apeldoorn
Goedendag beste (ex) GS500 rijders.

Het leek mij wel weer eens tijd voor een meeting, zo in het begin van het nieuwe seizoen.

De data pol:
days.png

Aanmelden kan hier

ATENTIE ATENTIE!!!
Ik heb de MM geupdate, dus als je even wilt kijken of je de nieuwe data in kan vullen, graag :). Zo niet, vul dit lijstje dan even in, dan pas ik het aan.

01-06:
02-06:
08-06:
09-06:
15-06:
16-06:
22-06:
23-06:
29-06:
30-06:

Dit dus alleen invullen als je zelf de MM niet aan kan passen.


Verder heb ik al een route in elkaar geknutseld, maar ik vraag me af waar jullie voorkeur naar uit gaat m.b.t. de tussenstop/snack:
- http://www.foodandgo.nl/menu.html
- Home | Robby's Snacks
Je mag ook zelf een voorstel doen van iets in de buurt van Wijhe/Raalte :P

Startpunt:
- Hotel De Cantarel

Waarom? Volgens mij ligt dit wel redelijk centraal.

Overige punten:
Er zit 1 veerpont in de route, kosten zijn €1,20. Graag dit contact (gepast) bij je hebben :).

De route:
vwjTrhk.png
 
Laatst bewerkt:
Zondagen moet ik normaal gesproken voetballen, maar ik kan een uitzondering maken :)

En Drenthe heb ik nog nooit gereden, dus dat lijkt me wel wat.
 
Ligt er aan waar in Drenthe. Ik wil de GS nog eerst ff goed testen voordat ik er langere afstanden mee durf te rijden ;) Een zondag lijkt me wel de perfecte dag ervoor :)
 
Ik weet ook niet waar in Drenthe, ik ken die omgeving niet. Weet dus ook niet of alle wegen met modder bezaait zullen zijn of niet.

Als je de MeetingManager (MM) invult, dan bekijken we later welke dag/datum :).
 
ik ben weer van de partij :D
Moet alleen nog even in agenda kijken welke data ik kan
In principe geen enkele zaterdag, maar vervanging valt te regelen :P
 
Lijkt me leuk!
Wil wel is wat andere GSjes van het forum bewonderen.
Heb geen idee waar we heen zouden kunnen. een beetje centraal van iedereen die mee gaat zou het fijnste zijn denk ik.
vanaf 27 april heb ik voor zover nu bekend nog niks staan :)
 
Wellicht de eerste meeting om mijn GSje te laten zien. Ik stel Noord-Brabant voor als ik zo brutaal mag zijn als nieuweling.
 
Ik heb overal zaterdags nee ingevuld, maar als het een beetje ruim van tevoren bekend is kan ik eventueel nog wel vervanging regelen
13 en 14 april zit ik in Parijs met t meisje *D
 
Laatst bewerkt:
Als het goed weer zijn dijkjes over het algemeen niet te doen, want dan zit het vol met fietsers (of agenten B| )

Daarnaast is Noord-Brabant niet echt centraal, maar goed :+
 
Als het goed weer zijn dijkjes over het algemeen niet te doen, want dan zit het vol met fietsers (of agenten B| )

Daarnaast is Noord-Brabant niet echt centraal, maar goed :+
van die agenten die met 130km/u voorrijden }) kon hem moeilijk bijhouden en ik reed nog maar iets sneller dan de geldende 60km/u _O-

locatie maakt me niet uit. ik rij het land eindelijk weer rond :] over 2,5 week eerste ritje naar Duitsland :]

en 27/28-4 zit ik in Groningen met het MF testweekend *O*
 
Laatst bewerkt:
van die agenten die met 130km/u voorrijden }) kon hem moeilijk bijhouden en ik reed nog maar iets sneller dan de geldende 60km/u _O-

locatie maakt me niet uit. ik rij het land eindelijk weer rond :] over 2,5 week eerste ritje naar Duitsland :]
Geweldig _O-

Lekker, met die koude wind :')
 
Heb Noord-Brabant gezegd, wat inderdaad niet echt centraal is.
Wat Timbreed voorstelt, Heerewaarden, is best centraal en leuke routes.
 
Leuk leuk !

Midden nederland geniet mijn voorkeur, maar is geen noodzaak. Veluwe of Drenthe zou mooi zijn

Ik kan eigenlijk altijd wel :p
 
Laatst bewerkt:
Lijkt ook mij weer leuk om mee te gaan. Eerste keer vond ik wel wat lang vanwege de heen en terugreis die ik ook nog had. Ik was aardig kapot bij thuiskomst (rug). Lekker relaxed touren en af en toe stoppen voor wat zon en fris lijkt me wel wat.

Ik loop weer lekker te trutten :)
 
Lijkt ook mij weer leuk om mee te gaan. Eerste keer vond ik wel wat lang vanwege de heen en terugreis die ik ook nog had. Ik was aardig kapot bij thuiskomst (rug). Lekker relaxed touren en af en toe stoppen voor wat zon en fris lijkt me wel wat.

:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan