GSX-F 750 1991 1 euro per cc

vannelle

MF veteraan
23 nov 2007
3.491
2
where ever I lay my hat.....
Met pijn in mijn hart maar met nog meer pijn in mijn rug (wat ook de reden van verkoop is) bied ik bij deze mijn motor te koop aan.

Zoals de titel al doet vermoeden gaat het dus om een '91 GSX-F 750 die nu voor de 2e keer in mijn bezit is.
De 1e keer dat ik em had is hij helemaal uit elkaar geweest en zijn alle slijtage-onderdelen vervangen.
Blok heeft zo'n 70.000 gelopen maar is echt in prima conditie, heb geen olie bij hoeven vullen en starten gaat altijd heel vlotjes.
Uiteraard heeft ie hier en daar wat krassen, cosmetisch is het niet moeders mooiste maar dat ben ik ook niet. :P

Wat mankeert er aan?
-geen middenbok
-claxon en raw doen het niet, heb vermoedelijk een draadje gemold toen ik de tank er af heb gehad om de benzineslangen te vernieuwen.

Claxon is trouwens van Stebel, luchthoorn die volgens specificaties zo'n 130 Db op moet leveren.

Voor de rest zijn er mij geen gebreken bekend.

Foto's:
Foto-WODRVFY4-D.jpg


Foto-8X76B6ZZ-D.jpg


Foto-E6RG4UIX-D.jpg


Vraagprijs: 750 euro.
Motor staat vlak bij Bergen op Zoom.
 
Hahaha, nee geen politie. Nog steeds zoals geplanned verkocht en geen voortijdig afscheid moeten nemen. :P

Je mocht daar 60. Kaarsrechte, overzichtelijke weg zonder overstekende kinderen of zijwegen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan