gsx / gsxr blokdelen en kuipdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
kopkuipframe

gsxr 750 '88/ '90

dus voor de dubbele lamp !!!!!!!!!!!

E 20
full
 
Laatst bewerkt:
lamp gsxr 750 '88/'90

rubber is aan vervanging toe , glazen helemaal gaaf , geen krassen oid.
 
Laatst bewerkt:
dit heb ik er nog van [ kunnen vinden ] O-)

remkant zit een gat ingeboord :?

zeg het maar of het wat is
full
 
Hoi,heb je misschien een links krukasdeksel(waar de starterkoppeling achterzit)liggen voor een gsxr1100?Ben de motor in katana frame aan het inbouwen en blok is door stommiteit links tegen de grond gegaan,resultaat:gescheurd deksel :(
Blok is van '91
Alvast bedankt
 
Hoi,heb je misschien een links krukasdeksel(waar de starterkoppeling achterzit)liggen voor een gsxr1100?Ben de motor in katana frame aan het inbouwen en blok is door stommiteit links tegen de grond gegaan,resultaat:gescheurd deksel :(
Blok is van '91
Alvast bedankt


:N :N


en heb jij het gsxr 1100 frame uit denhaag gehaald ???

op mp is er iemand die een gsxf 1100 sloopt , snel even kijken [ in stolwijk ]
 
dan zou je eerst een pascarter kunnen gebruiken , en als laatst '' het '' blok inbouwen :Y :Y
 
kuipdelen van de gixxer 750

gewoon kontdelen bij gescoord , et voila het is compleet
full
 
Laatst bewerkt:
Klopt Henk,frame overgenomen van BeTon.Heb een gsxr met belgisch kenteken en had geen zin om hem helemaal terug origineel te zetten vor de RDW keuring.
Bespaarde me ook papierwerk en de prijs van het frame had ik er al uit met de BPM
Heb deksel inderdaad gevonden op mp.Heb ik al gekocht.
Dat lege blok is inderdaad een goed idee.Bij deze als iemand er eentje te leen heeft?
Kan ook nog wel wat info gebruiken i.v.m. positie linksysteem monoschok (geometrie,stuurgedrag).
Eerst men stal maar even opruimen,vloer zit nog onder de olie. :)
 
even informeren op oss [ oldskoolsuzuki ]

er zijn immers veel meer katana's met een usd/gsxr blok /...............


succes
 
Sorry Henk, beetje late reactie.
Eigelijk heb ik alleen de linkerkant (schakelkant) nodig (de rechterkant op mijn fiets is nog netjes, en in die van jou zit een gat).

Heb je een leuk prijsje?

Groeten Frans

Hey Frans ,

dat je de rechter niet wil , begrijp ik :Y

maar dan bewaar ik het liever zelf

perhaps : browski of gsxr1100 turbo ??? beton ???
 
deze komt van een '91 er [ 750 ]

E 40 ??


Oke deal onder voorbehoud dat die op mn gixxer 91 1100 past! Ik zal ff de gaten meten en straks reageren


Heb trouwens ook nog een linker standaard kniipperlicht nodig voor een 1100. Gewoon zon grote jongen ja ..ivm woonwerk verkeer

Waar ligt dat trouwens oude pekela?


Kom uit Den Haag.
 
Laatst bewerkt:
Oke deal onder voorbehoud dat die op mn gixxer 91 1100 past! Ik zal ff de gaten meten en straks reageren


Heb trouwens ook nog een linker standaard kniipperlicht nodig voor een 1100. Gewoon zon grote jongen ja ..ivm woonwerk verkeer

Waar ligt dat trouwens oude pekela?





Kom uit Den Haag.


_O- _O- _O-

dat ligt al jaaaaren in de prov. Groningen :Y

ik heb wel twee andere knippers voorje , zijn iets kleiner

neem de maten maar even op .


gr. Henk
 
dit zijn de maten

Als je ff je emailadres achterlaat in dit topic onder jouw account dan stuur ik je wel vanavond een email


voor ik een vreemde zit te emailen

full


ben nu ff rijden


euh dat +- 95 mm is verkeerd getekend, dathoort te zijn van pedaal naar onderste gat...sorry ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan