GSX-R750 uit 1985: de allereerste!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Verzamelaars, sleutelaars, 7/11- en streetfighter-liefhebbers opgelet!!

Bij deze gooi ik mijn oldskool gixxer uit 1985 (voor de kenners: jaja, het is de allereerste GSX-R750) in de verkoop. Nadat ik er twee jaar met ongelofelijk veel plezier op heb gereden is het toch tijd voor wat anders: ik ga overstappen naar een tweecilinder (SV650S).

De motor is op de onderkuip na helemaal in originele staat en rijdt nog steeds als een zonnetje. Het is gewoon een heerlijke stuurfiets, met lekker veel vermogen en een rauw en ouderwets oldskool geluid. Voor de verzamelaar of oldskool liefhebber een must have!

Helaas zijn sommige kuipdelen door de tand des tijds wel aangetast en beschadigd/gescheurd. Dat kan ook niet anders, plastic gaat ook niet twintig jaar lang mee. Voor de streetfigher- en naked-liefhebbers is deze motor dus ook uitermate geschikt! Qua onderhoud en technisch motorisch is de motor verder wel prima in orde.

Hieronder volgen enkele relevante gegevens:

Type: GSX-R750 uit 1985
Kilometerstand: 78204
Banden: Michelin Macadam. De voorband is nog 80% goed, de achterband 60%
In augustus 2005 heeft de motor een grote beurt gehad. Olie en oliefilter zijn vervangen, nieuwe bougies, carburateurs en motorblok gereinigd etc.
Voorjaar van 2005: voorvork gereviseerd
2005: 1 nieuwe bobine geplaatst
2005: nieuw origineel kuipruitje
2005: nieuwe accu
Ketting + tandwielen zijn langzamerhand aan vervanging toe maar kunnen nog wel even mee
2004: grote beurt gehad
2004: nieuwe remblokjes voor
De motor staat in Utrecht

Werkplaatshandboek krijg je d'r bij!!

Zoals ik al zei: de motor is een lekkere stuurfiets en rijdt nog steeds prima.

Hieronder staan enkele foto's. Op aanvraag zijn meerdere foto's beschikbaar (ook foto's van de schade aan de kuipdelen)

En tot slot: voor een leuk artikel over twintig jaar GSX-R750, klik op deze link: Motorfreaks: Historie: 20 jaar GSX-R

Vraagprijs: 1200 euri
 
Laatst bewerkt:
:N topic is opnieuw aangemaakt, maar blijkbaar istie vergeten de foto toe te voegen ;)

maar is wel een mooi ding :Y
(had de foto's van de week al gezien)
Ja, ik ben die foto's inderdaad vergeten te plaatsen. Mijn vorige advertentie is verdwenen door al die database-problemen.

Ik zal vanavond meteen alle foto's weer terugzetten. Zit nu op mijn werk. Effe geduld nog :)
 
Zoals beloofd hier nog een paar foto's. Nou maar hopen dat de database van MF het niet weer begeeft..

full
 
Ziet er echt nog gaaf uit.

Helaas zal ie toch bij Piet Kruis belanden (Sloop)

De ervaring leert dat niemand em nog wil hebben.

Voor wat jij er voor denkt te willen hebben koop je een fiets die bijna 10 jaar jonger is.

Helaas maar er komt een eind aan alles. Tijd om afscheid te nemen.
 
Ziet er echt nog gaaf uit.

Helaas zal ie toch bij Piet Kruis belanden (Sloop)

De ervaring leert dat niemand em nog wil hebben.

Voor wat jij er voor denkt te willen hebben koop je een fiets die bijna 10 jaar jonger is.

Helaas maar er komt een eind aan alles. Tijd om afscheid te nemen.

:Z :Z

Duidelijk weer een kenner...

@TS
Succes met de verkoop, die raak je wel kwijt aan een liefhebber..
 
Ziet er echt nog gaaf uit.

Helaas zal ie toch bij Piet Kruis belanden (Sloop)

De ervaring leert dat niemand em nog wil hebben.

Voor wat jij er voor denkt te willen hebben koop je een fiets die bijna 10 jaar jonger is.

Helaas maar er komt een eind aan alles. Tijd om afscheid te nemen.

Een ZX12R is een kawasaki toch?
Dat verklaart een hoop gezien je reactie. _O-
Ga lekker buiten spelen of zo :W

Dit is een p0rn bike. :9~
Jammer dat ik nog 25kw moet anders had ik het zeker willen kopen. Wat is de vraagprijs?
 
Ziet er echt nog gaaf uit.

Helaas zal ie toch bij Piet Kruis belanden (Sloop)

De ervaring leert dat niemand em nog wil hebben.

Voor wat jij er voor denkt te willen hebben koop je een fiets die bijna 10 jaar jonger is.

Helaas maar er komt een eind aan alles. Tijd om afscheid te nemen.

Ik spreek niet voor niets de liefhebbers, sleutelaars, verzamelaars en oldskool liefhebbers aan. Blijkbaar val jij daar niet onder. Ieder zijn smaak ;)

Een ZX12R is een kawasaki toch?
Dat verklaart een hoop gezien je reactie. _O-
Ga lekker buiten spelen of zo :W

Dit is een p0rn bike. :9~
Jammer dat ik nog 25kw moet anders had ik het zeker willen kopen. Wat is de vraagprijs?
Ow, die staat niet in de startpost. Vraagprijs is 1200, ;)
 
Das inderdaad ene voor de liefhebber, máár als je een all-rounder bent en je besluit een échte te nemen is deze keus niet mis TK: Kawasaki ZR 7 S.
Damn' zal me bijna schuldig voelen na zoveel spam -O-

Ja ga je maar eens schuldig voelen. Het wordt over het algemeen niet echt gewaardeerd dat je zo'n beetje in elk verkooptopic loopt te spammen met dat ding van je. Hou het even lekker bij je eigen topic B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan