GSXR 750 Slingshot

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Na lang wikken en wegentoch maar besloten m'n Gixxer te strippen. Het ding rijdt geweldig, ik kreeg zo'n last van m'n nek en polsen, dat ze eraan moest geloven. Hier een paar plaatjes hoe ze er nu bijstaat. Ga nog wel meer dingen veranderen maar, moet nog ff zien wat.
full
 
Heb dus de hele kuipzooi eraf gehaald, en ook de hugger, dit was ook geen gezicht meer. Op Ebay een mooi setje lampen gescoord en die er van middag op gezet.
Heb nog een set 6-zuiger remtangen liggen die er op komen. Misschien nog een set wave schijven, die lijken me ook wel gaaf. Het stuurt geweldig, morgen ff een stukje doen met me schatje achterop, kijken of zij het ook wat vindt :)
full


Heb nog een banaan achterbrug liggen welke er ook nog onderkomt, moet daar alleen nog de dogbones voor maken. En de remankerplaat die hier bij hoort zoek ik nog, of anders een oplossing welke Spike me al mailde.
 
Laatst bewerkt:
De velgen zien er slecht uit qua lak en die zal ik opnieuw moeten spuiten. Wat zou mooier staan zwart of gewoon weer wit?
 
A: Spike heeft nog steeds geen sjoppie gemaakt ............. :?
B: quote uit 'n H*nda-onderdeel verkooptopic: en ik maar denken, Hey Fred wordt verstandig , hij heeft ook een Echte motor aangeschaft, maar nee dus ....... :W
C: (eerst ff de koppelingskabel verleggen) veel plezier er mee , Renee. :Y
 
Ja, ik denk ook dat het zwart gaat worden, met rode velg striping.

Tja Fred, ik heb Spike wel van z'n banaan brug en superbikestuur af geholpen, hij heeft als ik het goed zag alleen nog plastic over. Heb er nog over gedacht om de blauwe tank en achterkappen van de 91 er 1100 over te nemen want die vind ik zo gaaf maarja tis een 750, dus das werd em niet.

B: quote uit 'n H*nda-onderdeel verkooptopic: en ik maar denken, Hey Fred wordt verstandig , hij heeft ook een Echte motor aangeschaft, maar nee dus .......
_O- _O-

En ja de koppelingskabel moet nog anders gaan lopen maar moet dat ff beijken hoe, of een andere maken/inkorten.
Heb de Gixxer vanmiddag nog es lekker uitgelaten met Cora achterop, en dat ging prima voor haar knie, heeft jaren terug haar knieschijf beschadigd en kon niet meer achterop zitten totdat ik de Gixxer kocht, en dat ging prima, was daarom ff verrassing of dit verschil zou uitmaken, Niet dus. We kunnen dus verder sleutelen, en omdat het weer toch slechter wordt, zal dat sleutelen niet lang op zich laten wachten denk ik :+
 
Nice.....mooie basis! ;)
Topic toegevoegd :Y

Jij maakt je witte velgen zwart, terwijl ik de mijn zwarte naar wit ga laten coaten......
 
Laatst bewerkt:
Nice.....mooie basis! ;)
Topic toegevoegd :Y

Jij maakt je witte velgen zwart, terwijl ik de mijn zwarte naar wit ga laten coaten......
Tnx, ik heb trouwens ook nog een RVS bochten set liggen welke er ook onder komt, de bouten van de oude heb ik al kunnen lossen zonder bouten af te breken dus dat viel ook weer mee. *O*
 
3824000ef18a367c5ce8fb717b498d7e




Wat denken jullie hiervan? Ook de ingekorte uitlaat? ik vind het wel gaaf zo,natuurlijk dan de velgen hooglans zwart, en rode striping
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg DOEN!
Staat hem goed aangezien die van jou ook zwart in de lak heeft.
Ik zou de velgen dan wel laten poedercoaten ipv spuiten.
 
Zo, kreeg vandaag nog een verlaat Kerstcadeautje binnen voor onder de Gixxer. Verder nog niets aan gedaan eigenlijk. Ze staat lekker droog binnen, en wacht op wat er nog komen gaat. Dat zal het poederen van de velgen zijn, de banaanbrug, de 6 zuiger remtangen en nog een setje waveschijven.
full
 
Laatst bewerkt:
Zo, van de week nog wat pakjes binnen gekregen, met een 5/8 rempomp voor de 6 zuiger remtangen, en nieuwe wave schijven :Y , gaat lekker zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan