Gsxr srad carbon

Heb ook nog een nieuwe Sebimoto racekuip liggen en een complete K5 swingarm liggen voor de Srad.
 
Die site lijkt niet meer te werken. Helaas.
1702210943015.png
 
K5 1000 achterbrug wordt vaak gemonteerd bij SRAD’s bij circuitgebruik. Is iets langer waardoor je meer tractie hebt. Komt met 2 voorwielen en 1 achterwiel.
Kuipset is gewoon een nieuwe set als op de site van sebimoto en nooit gemonteerd geweest.
 
Staat er gewoon duidelijk op ? Even de juiste selectie maken meer niet ? Bekijk bijlage 1952393
Nope. Staat er niet duidelijk op. Bij de 600 vindt je helemaal geen foto.
Prima srad 750 is het zelfde. En daar staat 1 foto. Niet genoeg, en niet duidelijk wat ik wil zien.
Nu heb ik wat ik wel wil zien, allang bij een aanbieder van Sebimoto kuipwerk gevonden. Maar ik snap werkelijk niet waarom het zo moeilijk is of veel moeite moet kosten om bijvoorbeeld 3 foto's van verschillende hoeken neer te zetten.
Bij Forza en Airtech vindt ik veel meer afbeeldingen om een duidelijk beeld van de kuip te krijgen. Dus dat maakt de keus snel makkelijk. iig geen Sebimoto. :+
 
K5 1000 achterbrug wordt vaak gemonteerd bij SRAD’s bij circuitgebruik. Is iets langer waardoor je meer tractie hebt. Komt met 2 voorwielen en 1 achterwiel.
Kuipset is gewoon een nieuwe set als op de site van sebimoto en nooit gemonteerd geweest.
Is de brug een easy fit?
Of moet er veel asngepast?
 
Schijnt vrijwel plug and play te zijn. Ik heb het zelf niet geprobeerd wegens wijzigen plannen.
Kijk even op facebook bij de SRAD groepen daar wordt het veel gedaan.
 
Schijnt vrijwel plug and play te zijn. Ik heb het zelf niet geprobeerd wegens wijzigen plannen.
Kijk even op facebook bij de SRAD groepen daar wordt het veel gedaan.
Aha. Ik dacht dat je deze al gemonteerd had. Heb je die carbondelen ook nog?
 
Je hebt andere bussen nodig in het frame en de complete K5 brug met assen.
Die bussen worden gemaakt door Bahr racing bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan