gsxr w 750 96

emielduine

MF'er
31 mrt 2010
93
0
surhuizum
hoi alle mf ers ik zal mij eerst even voorstellen , ik ben emiel 30 jaar en helemaal weg van motorrijden ik kom uit het noorden van het land .

zelf heb ik een suzuki gsxr w 750 uit 96 met nog geen 25 000 km op de klok .

alleen nu komt het verhaal deze machine heeft wat schade aan de stikkers op de rechter zijkap.

heeft iemand hier ook een idee waar ik voor niet te veel geld een setje stikkers kan halen ?

of stikkers vinden kan ?

het gaat om een zwart paarse gsxr met een two tone tank kwa kleurstelling ,bovenzijde tank is licht lila paars met eronder een grijze bies en daaronder een zwarte laklaag met blauwe spikkels onderkuip is lila paars met gele gsxr logo s en de kont kap staat gsxr op met een gele rand eromheen ,ik hoop jullie zo eerst voldoende geinformeerd te hebben .

foto s heb ik wel maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik deze moet plaatsen hier .

alvast bedankt en tot horens !!
 
Laatst bewerkt:
zijn er in 96 ook nog gsx-r 750 W's geproduceerd dan? Ik dacht toen alleen nog maar de 600 en 750 SRAD, met daarbij nog de gsx-r 1100 met de vierkante kont...
 
bij de dealer ben ik al geweest maar ik ga geen 150 euro betalen per sticker natuurlijk .

en ja mijn gsxr w 750 is echt uit 96 staat op kenteken zal een van de laatste zijn dan
 
bij de dealer ben ik al geweest maar ik ga geen 150 euro betalen per sticker natuurlijk .

en ja mijn gsxr w 750 is echt uit 96 staat op kenteken zal een van de laatste zijn dan

Dan gaat het heeel lastig worden denk ik, s6 in ieder geval!
Denk dat jouw motor in 96 op kenteken is gekomen maar het is geen
bouwjaar 96, toen was Suzuki druk met de Srad.
 
op mijn kenteken staat datum eerste toelating 96 dus kan best dat ie toen pas op kenteken is gezet .hij is in 2002 ingevoerd in nederland meer weet ik er ook niet van ,maar om even trg te komen op mijn sticker probleem ,een kennis van mij zit in de reclame handel en ik ben al even met de machine bij hem geweest. hij zegt dat ie het wel bij kan werken en dat je er dan bijna niks meer van ziet dus is het tot zover alweer een heel eind opgelost .iig bedankt voor alle reacties .
 
hoi allemaal na een tijdje niks van me te hebben laten horen hier weer even een update van de stand van zaken .
stikkerprobleem :opgelost
oude spiegels zijn vervangen voor een geupdate versie hiervan .
topkuip is gerepareerd en bij geholpen qua spuitwerk .
rechter zijkap had een lichte schaafwond is inmiddels weggeschuurd en bij gespoten .
rechterzijkant tank had ook een schaafwond maar is ook weggeschuurd en bijgespoten .
rechter knipperlicht voor was gebroken en is vervangen door een nieuwe .
remhevel voorrem was verbogen en is inmiddels ook vervangen voor een nieuwe .
rechter kontdeel sticker was ernstig beschadigd dit is inmiddels ook helemaal bij gewerkt.

een hele waslijst maar het werk eraan viel reuze mee ik heb zelf het spuitwerk gedaan en het enige dat nog zou moeten voor de finishing toutch is een beetje polijsten van de blanke lak laag . verder zie je van de schade vrij weinig meer terug helemaal in het spuitwerk zie je niks meer terug .

dan is het nu weer tijd om een stukje te blazen op mijn gsxr 750 hij is er weer klaar voor .

alsnog bedankt voor de reacties en alle aangeboden hulp .
 
1008880310_5_OAui_1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
ff zoeken in de topic's, er is een stickertopic in alg. motorpraat, misschien dat je daar wat vindt. Kan hem niet linken hier op het mobiele web :)
Suc6 :+
 
Even dit topic opgehaald.

Ik ben ook opzoek naar de originele stickers van de gsx750r W.

Heb al op google gezocht maar daar kan ik niet echt de complete set vinden in mn kleurstelling.

Wil deze winter de motor opnieuw gaan spuiten en dan weer de originele stickers erop.

Heeft iemand een idee waar deze te vinden zijn voor een schappelijke prijs.

Kleurstelling is: witte motor met paars, blauw en roze in de stickers
 
Het beste is originele stickers, dat raad ik je aan uit mijn ervaring.
En even op ebay(Duitsland,England,US) struinen kan ook geen kwaad.
Er is altijd wel wat te vinden op ebay...

Succes
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan