Guzzi loopt warm.
De Guzzi V7 uit 2015 is zoals bekend een lucht en oliegekoeld blokje van 750 CC.
Het blok loopt warm bij een stadsrit rondom Amsterdam warm maar de olie blijft koel.
De machine gaat ook slechter lopen.
Nu blijft de olie (met e hand gevoeld aan de peilstok) koel. Je kan het voelen met je vingers en schat dan 35 celsius.
Uitgelezen met Guzzidiag en vonden O2 sensors niet ok.
Vervangen zijn beide 02 sensors / bougies en phasesensor
Morgen komt mijn oliedrukmeter binnen die ik heb besteld bij HBM.
Ding is dat wanneer er onvoldoende druk zou zijn, de lagers er al zouden zijn uitgelopen en het lampje van oliedruk zou zijn gaan branden. Het lijkt dus dat er onvoldoende olie richting cylinders gaan. Klinkt allemaal niet logisch. Motor heeft wel wat langer stilgestaan voordat hij aan ons is verkocht.
Iemand dit eerder fenomeen bekend?
De Guzzi V7 uit 2015 is zoals bekend een lucht en oliegekoeld blokje van 750 CC.
Het blok loopt warm bij een stadsrit rondom Amsterdam warm maar de olie blijft koel.
De machine gaat ook slechter lopen.
Nu blijft de olie (met e hand gevoeld aan de peilstok) koel. Je kan het voelen met je vingers en schat dan 35 celsius.
Uitgelezen met Guzzidiag en vonden O2 sensors niet ok.
Vervangen zijn beide 02 sensors / bougies en phasesensor
Morgen komt mijn oliedrukmeter binnen die ik heb besteld bij HBM.
Ding is dat wanneer er onvoldoende druk zou zijn, de lagers er al zouden zijn uitgelopen en het lampje van oliedruk zou zijn gaan branden. Het lijkt dus dat er onvoldoende olie richting cylinders gaan. Klinkt allemaal niet logisch. Motor heeft wel wat langer stilgestaan voordat hij aan ons is verkocht.
Iemand dit eerder fenomeen bekend?