Hét MF Motorweekend 2017

:t :t

zodra je hebt betaald, is je reservering hard !
de details staan hier
@ King, mss handig als je weer even ergens vermeld hoeveel bedden er vooraf gereserveerd zijn?

zo duidelijk (zie lijst)?

De OP had ik al gelezen, maar ik zag nergens hoeveel plaatsen er (nog) beschikbaar waren. Nu is het een stuk duidelijker :P

Zal meteen het geld even overmaken!
Done!
 
Laatst bewerkt:
Raad eens wie bedje 36 heeft?


*O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
BAM!


Dat schiet lekker op; vier bedjes tegelijk verkocht!
Top Jessy', Ducktape, bRuud en Robert *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hebben Ruud en Robert MF namen?
 
Hoppa en weer twee: Wavve en zijn vriendin Kinga gaan ook mee!


*O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
En nog niet zo heeel lang geleden zat je hem toch te knijpen of dit jaar wel uitverkocht zou worden... :}
 
Laatst bewerkt:
En nog niet zo heeel lang geleden zat je hem toch te knijpen of dit jaar wel uitverkocht zou worden... :}


nah, dat was meer vissen; het komt altijd goed :+

Ik was al bij de 35 uit de kosten he; de overige kamers heb ik niet betaald nog, die kan ik gewoon pas betalen als ze ook echt vergeven zijn
 
Is "Meddo" eigenlijk vol / uitverkocht of is er verder geen interesse? Kost wat maar wel lekker rustig beginnen aan de toer op donderdag hoor!

En... kei gezellig!
 
Is "Meddo" eigenlijk vol / uitverkocht of is er verder geen interesse? Kost wat maar wel lekker rustig beginnen aan de toer op donderdag hoor!

En... kei gezellig!

Ik heb er niet naar geïnformeerd in ieder geval.
Ik woon een klein uurtje rijden er vandaan, ik rij donderdag 's ochtends die kant op :)
 
Ik heb er niet naar geïnformeerd in ieder geval.
Ik woon een klein uurtje rijden er vandaan, ik rij donderdag 's ochtends die kant op :)



Dan mis je wél de BBQ en dat ene biertje-wat-je-net-niet-had-moeten-nemen-achteraf

-O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan