Hét MF Motorweekend 2022

Ik heb zojuist die donderdag en vrijdag vrij gekregen. En het de plek van Tankiej overgenomen!
Dan is het alleen even kijken of woensdag avond alvast die kant op, of donderdag gewoon op tijd vertrekken. Nu eerst de motor even weg brengen voor een grote onderhoudsbeurt. Dan staat die er ook klaar voor :] .
@Edwin83 , jij was zo enthousiast dat ik direct zoiets had van... shit ik wil ook :}. Alleen ga jij met een bijna nieuwe motor en ik met mijn Honda VFR 750 RC 36 van 1991 _O-
Haha, mooi. Geeeeeeen idee wat ik er van moet verwachten, maargoed, doorgaans kan ik wel met iedereen overweg, zeker na drank ;)
 
hahahaha die lijstjes ja geweldig ;)
Zoveel zooi mee nemen en niks nodig hebben.
Ken me nog herinneren dat er iemand een volledige gereedschap koffer mee had!

Was ook wel nodig voor sommigen 8)7
 
Ziet er weer goed uit gaan we al ?
Iemand in het zuiden trouwens die komende zaterdag al zijn motor wilt uittesten in luxemburg?

ik ga even een dag ritje doen vanuit eindhoven
 
Hier ook een plek ter overname aangeboden, voor bij dit geweldige weekend.

2 maand terug enkeloperatie gehad ivm kraakbeen-herstel en botgroei verwijdering. Om te testen afgelopen woensdagavond dus 2 uur gereden, maar enkel is weer erg opgezwollen daarna en kan er sindsdien niet op lopen, dus 4 dagen "intens" motorrijden gaat het niet worden. Wilde te snel, blijkbaar....
 
*BBQ voorovernachten*


ik heb net met de stayokay Maastricht gebeld voor de bbq. Vul het lijstje aan als je woensdagavond ook wilt mee bbq-en. Het is 17,85 pp. Je hoeft het dan niet bij de boeking aan te geven. Ik maak er dan een losse melding + factuur van. Zondag 15 mei wil ik het uiterlijk weten om het door te geven aan ze.

Voor diegene die dit nog niet hadden gezien, vergeten waren of wat dan ook; geef je nog even op!

Ff het hele lijstje kopieren, anders wordt het een zootje:

*Fleur
*Edwin
*Jeroen
*Coen
*Tim
*Stefan
*Kevin
*Hans
*Floris
*Leo
*Aad
*Patrick
 
Aha, ik zie dat er vorige jaren om 09:00 verzameld werd op donderdagochtend. Heb woensdagavond tot 22:30 nog een afspraak, dus wordt een vroege wekker dan _O-
 
Hier nieuwe remblokken en kettingset gedaan gisteren.
 

Bijlagen

  • IMG_20220522_212635.jpg
    IMG_20220522_212635.jpg
    118,6 KB · Weergaven: 15
  • IMG-20220522-WA0013.jpeg
    IMG-20220522-WA0013.jpeg
    177,6 KB · Weergaven: 16
Terug
Bovenaan Onderaan