Haaaaai

Biancie

MF veteraan
28 mrt 2006
5.550
8
Hoi, mijn naam is Bianca, 33 jaar en ik woon in Hoorn. Vandaag m'n eerste motorrijles gehad en het ging erg goed voor een eerste keer!
Ga me nu wat meer verdiepen in het motorwereldje en vandaar dat ik hier terecht kwam.
Ik hoop in de zomer m'n rijbewijs te halen en dan wil ik natuurlijk meteen een mooie chopper onder m'n kont he..... 8-) Welk merk? Hm....weet ik nog niet....ideetjes? Kom maar op!

Bijlage: Bi3.JPG
 
Hee hallo,

je bent wel goed bezig!

zonder dat we het hoeven vragen je foto te plaatsen.

Hier: kijkt wat makkelijker ;)

full


oh, ja veel plezier met rijden en lessen
en veel proefrijden als je je rijbewijs hebt!

veel plezier!
 
Thanx, das wat makkelijker om de foto te zien ja! Anders krijg je alleen maar geleuter, zag ik al bij de posts van de andere dames... :P
 
:W Welkom :W

sjoppert goed idee.
Ik rij Yamaha Dragstar.
bevalt uitstekend
:]
 
Ja top, ik zag al op internet dat die choppershow er weer aankomt. Ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me retegezellig en er zal heel wat te kwijlen zijn wat motoren betreft...! :9~
 
Gelukkig....ze zijn er nog....vrouwelijke bikers die voor een chopper gaan i.p.v. zo'n tupperware-party-bike... :}

Succes met het halen van je rijbewijs...mooi chopper? Die van mij! *O* ...maar die is absoluut niet te koop.... :N

*O* Veel plezier op MF *O*

:W
 
Thanx, ik begin me al helemaal thuis te voelen hier. Komende week weer 2 lessen voor de boeg op dinsdag en woensdag.
Vandaag is een vriendenclub van mij vertrokken voor een weekendje Ardennen op de motor. En ik BAAL dat ik niet meekan..... verheug me nu al op volgend jaar want dan ben ik zeker van de partij. :]
 
Haha, in het WFG kun je maar beter niet te vaak komen (als je er tenminste niet werkt). Heb al veel motorrijders onder behandeling gehad, lekkere fraktuurtjes na een crash... :N

Okee, succes met het lessen, en misschien treffen we elkaar wel in het WFG ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan