hallo hier :)

Barticus1981

Die hard MF'er
11 jun 2013
566
148
Zo, laat ik me ook even voorstellen,

Ik ben Bart, woon in Heerhugowaard en heb sinds April van dit jaar eindelijk mn papiertje voor de motor en bijbehorende tweewieler :)

Heb hem goedkoop gekocht, en een beetje als een rijdend project bedoeld. De motor had een paar jaar stil gestaan onder een kleed in een tuintje

Het is een GSX-600 F uit 1989 (kenteken 91), en ik moet zeggen dat ik hem zeer fijn vind rijden (qua rijden prettiger dan de kawa waar ik les op heb gehad)

Bij aankoop liep hij wel, maar viel na een paar minuten uit, oliewisseltje, ontsteking vervangen en een carb-revisie. Tevens de remmen nagelopen, achter een andere schijf en rondom blokjes met verse remvloeistof in het hele systeem.

Ondertussen heb ik al ruim 2000km op de motor gereden, van de week mijn eerste "langere" tocht naar Eindhoven en terug. Mn motor loopt als een zonnetje :)

Momenteel hoef ik alleen maar de optische zaken doen. De achterbrug heb ik reeds opnieuw gespoten, het frame wil ik binnenkort ook van een nieuw laagje voorzien. Hier en daar zitten er wat barstjes/scheuren in de kuipdelen, wat ik hiermee ga doen weet ik nog niet. Waarschijnlijk koop ik hier "nieuwe" delen voor en ga ik deze in dezelfde kleur spuiten als mijn beschadigde.

Genoeg gepraat, even een plaatje erbij en ik vind het wel weer ok :p

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan