Hansjehonda

Hansjehonda

Rookie
31 mei 2010
15
0
Amersfoort
Hallo allemaal,

voor de verandering eens iemand die zijn rijbewijs 35 jaar geleden gehaald heeft ;)
..en alleen maar honda's gereden heeft - 2x CX500, CB750, GL500 D en nu een mooie rooie VFR750 RC36-2 - dan krijg je vanzelf je nick Hansjehonda :)

VFR fijne fiets, had ik eerder mee moeten beginnen (kon moeilijk afscheid nemen van de Silverwing - heeft me alles tussen de Noordkaap en Gibraltar laten zien)
De VFR kan retesnel, toch blijven dijkweggetjes en binnendoor m'n favoriet - maar dat gaat ook perfect met die 'Rooie' :]
 
full

plaatje
 
Welkom op het forum!
Leuke motor, vind em nog steeds een van de mooiere geluiden hebben. Heb er ook op eentje proefgereden. Na een lang ritje baal ik weleens dat ik toch niet voor die VFR ben gegaan. (Tot de dijkweg begint :P)

Waar rij je zoal?
 
...Na een lang ritje baal ik weleens dat ik toch niet voor die VFR ben gegaan. (Tot de dijkweg begint :P)

Waar rij je zoal?

Waarom balen...houten kont? _O-
...effe de benen strekken joh ;)

Waar ik zoal rij.. haha, zoals je op de foto zal herkennen Flevoland (dijk Almere/Lelystad) vanwege het 'USA-ruimtegevoel' en 1 mooie bocht, verder het rivierengebied Lek/Waal of gewoon een kneuterig stukje om (Veluwe/Gelderse Vallei)
 
Haha ja vanwege de houten kont. Heb nooit zin om daarvoor te stoppen, maar ja kan niet soms echt niet anders. :)
Vind het af en toe wel lastig om de leuke bochten te vinden en achter elkaar te plakken. Al ben ik al aardig handig met info borden. :+
 
Haha ja vanwege de houten kont. Heb nooit zin om daarvoor te stoppen, maar ja kan niet soms echt niet anders. :)
Vind het af en toe wel lastig om de leuke bochten te vinden en achter elkaar te plakken. Al ben ik al aardig handig met info borden. :+

Je hebt begeleiding nodig :N

Bij een leuke bocht krijg ik het heen en weer - gewoon 10x hetzelfde stukkie...
je wordt niet zo gauw opgepakt hoor :)
 
Haha, begeleiding... Maar ben wel liever lui als moe zeg maar. Maar het is ook gewoon leuker met meerdere rijden.
Ik hoop dat ik het cjib/plietsie nog even kan uitstellen, dat heb ik vaak genoeg gehad met de auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan