Harley Davidson XR1200

Nieuws....geen bericht goed bericht zeggen ze maar daar ben ik het niet mee eens dit keer.
geen nieuws dus behalve dan dat Mogas ffe wat pics geschoten geeft in Brussel .

De zwarte met geheel one color blok wat ik niet zo mooi vindt denk ik.
de matte demper vindt ik ook niet echt jofel.

De oranje heeft zwarte cylinders en vindt ik mooier de chroomkleur demper ook en de zwarte beltdrive ook die dus op de zwarte zit .

Als exrta zetten ze er een oliekoeler op waarom weet ik niet maar hij zit op een opmerkelijk plek.
Wat blijkt....zo,n koeler wordt ook als extra accesoire verkocht voor Sportys en ook op dezelfde manier gemonteerd.

Moet dan maar snel een cover voor komen of naar een andere plek verhuizen.

Tellerhuis vinnik wel mooi

Nelis...k,wee nie....die sissybar bevalt me niet zo en deez is iets te snel voor me denk ik .


XRzwart.jpg


XRoranje.jpg


XRoranje4.jpg



XRzwart7.jpg







gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Nieuws....geen bericht goed bericht zeggen ze maar daar ben ik het niet mee eens dit keer.
geen nieuws dus behalve dan dat Mogas ffe wat pics geschoten geeft in Brussel .

De zwarte met geheel one color blok wat ik niet zo mooi vindt denk ik.
de matte demper vindt ik ook niet echt jofel.

De oranje heeft zwarte cylinders en vindt ik mooier de chroomkleur demper ook en de zwarte beltdrive ook die dus op de zwarte zit .

Als exrta zetten ze er een oliekoeler op waarom weet ik niet maar hij zit op een opmerkelijk plek.
Wat blijkt....zo,n koeler wordt ook als extra accesoire verkocht voor Sportys en ook op dezelfde manier gemonteerd.

Moet dan maar snel een cover voor komen of naar een andere plek verhuizen.

Tellerhuis vinnik wel mooi

Nelis...k,wee nie....die sissybar bevalt me niet zo en deez is iets te snel voor me denk ik .


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


[afbeelding]






gr Driver
Als ik jou was zou ik absoluut voor de oranje gaan! :Y

Ik ben echt een liefhebber van zwart, maar oranje past bij deze bike, en bij die zwarte lijken het blok en uitlaten wel van plastic :r

't Is wel een mooie en aparte bike :Y , maar ik zou er wel kortere uitlaten op monteren :Y
 
Als ik jou was zou ik absoluut voor de oranje gaan! :Y

Ik ben echt een liefhebber van zwart, maar oranje past bij deze bike, en bij die zwarte lijken het blok en uitlaten wel van plastic :r

't Is wel een mooie en aparte bike :Y , maar ik zou er wel kortere uitlaten op monteren :Y
hoi Pina..een Triumph liefhebber die een Harlie mooi vindt goed man .
of heb je geen Triumph meer .

Oranje....heb ik ook genomen en de dempers wil ik ook vervangen zodra er wat op de markt is daarvoor.
Het liefst wil ik er Supertraps op of zwarte dempers dat staat wel mooi.

Dat blok van de zwarte is idd net plastic en als de oranje ook zo wordt hoef ik hem denk ik niet maar er is nog niks bekend verder over de definitieve uitvoering dus afwachten nog.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
hoi Pina..een Triumph liefhebber die een Harlie mooi vindt goed man .
of heb je geen Triumph meer .

Oranje....heb ik ook genomen en de dempers wil ik ook vervangen zodra er wat op de markt is daarvoor.
Het liefst wil ik er Supertraps op of zwarte dempers dat staat wel mooi.

Dat blok van de zwarte is idd net plastic en als de oranje ook zo wordt hoef ik hem denk ik niet maar er is nog niks bekend verder over de definitieve uitvoering dus afwachten nog.

gr Driver
Ben momenteel even Triumph-loos: heb de 8ste ingeruild, en verwacht dat de 9de begin maart wordt geleverd *O*


Triumph-liefhebbers kunnen ook waardering hebben voor andere motoren hoor :Y ......je kan tenslotte ook helemaal verzot zijn op je vrouw, en toch naar andere vrouwen kijken O-)


Ik hoop echt voor je dat de definitieve uitvoering die met de zwarte cylinders is :Y
 
Ik zelf rij ook Triumph ( nog wel maar mijn eerste en niet zoals Pina binnenkort zijn 9ste), en vind de XR1200 ook wel erg gave motor. Voor mij persoonlijk mocht de Harley 20 pk meer hebben, lijkt mij meer een stoplichtsprinter dan een echte stuurfiets. Maar dat valt natuurlijk wel op te lossen ;) .
full
 
Ik heb 'm donderdag in Utrecht in real life mogen aanschouwen, en hij valt inderdaad absoluut niet tegen! *O*
 
Hmmmm..Triumph rijders die een Hadeej mooi vinden *O*

k,heb um zelluf ook ffies goed bekeken en op wat minpunten na zag het er wel goed uit vondt ik.
Zelfs even proefgezeten voor het eerst en tis wel een smal fietsje maar ik verwacht dat er toch wel wat powerrr uit gaat komen.

gr Driver
full
 
Wanneer krijg je hem?
ben wel erg benieuwd naar je ervaringen!

Eind. weer een sportster zoals die was bedoeld.



full
 
Wanneer krijg je hem?
ben wel erg benieuwd naar je ervaringen!

Eind. weer een sportster zoals die was bedoeld.



[afbeelding]
dit is de geflopte uit ik dacht 1977.
Waren niet te verkopen indertijd en later....toen er hier 10 ? verkocht waren werden het collecters items :+

Wanneer ik hem krijg....ze zeggen in April dus daar hou ik me voorlopig maar even aan vast.
De reacties zijn heel wisselend merkte ik op de motorbeurs afgelopen week.
Varieerend van eg mooi tot drie keer niks.

Is maar goed ook want anders koopt iedereen er straks eentje en rij ik op een 13 in een dozijn fiets :X

Zodra ie er is komen mijn rijervaringen er ook aan uiteraard en tot die tijd....zoek me hier eens op in mijn only i have soon an xr1200 topic :+
 
Geflopt, ja dat klopt (Black rain nog gezien gister?)

vind zelf het HD-sportster blok gewoon erg fraai, en een hedendaagse
uitvoering (lees vermogen, remmen, vering en vooral de naar achter
geplaatste voetsteunen...) heeft te lang op zich laten wachten ;)
 
Geflopt, ja dat klopt (Black rain nog gezien gister?)

vind zelf het HD-sportster blok gewoon erg fraai, en een hedendaagse
uitvoering (lees vermogen, remmen, vering en vooral de naar achter
geplaatste voetsteunen...) heeft te lang op zich laten wachten ;)
Black Rain :N

Sporty blokken ....ik vind sportsterren sowieso een der leukste Harlies dus de blokken ook.
Van deze xr1200 vindt ik het blok nog twijfelachtig qua kleurstelling.
Zwart vindt ik het mooiste dus mocht de xr komen in deze variant...zwart/Grijs dan loop ik te denken om de carterdeksels en de kleppendeksels zwart te laten maken/poedercoaten ?.



full
 
28 Februari in blad ...Motor...een test van de xr1200.
s,zien wat de kenners er van vinden :+


Reflectors...werkt wel zo te zien maar of het ook mooi is ?

DSC05247.jpg


detailpics :

DSC05253.jpg



DSC05233.jpg


DSC05237.jpg
 
Laatst bewerkt:
28 Februari in blad ...Motor...een test van de xr1200.
s,zien wat de kenners er van vinden :+


Reflectors...werkt wel zo te zien maar of het ook mooi is ?

[afbeelding]

detailpics :

[afbeelding]


[afbeelding]

[afbeelding]
Wilde je ook al waarschuwen dat er volgende week een test in Motor komt :Y


Zouden die reflectoren niet specifiek voor de US-markt zijn? :? Kan me niet voorstellen dat ze er hier ook op komen :N
 
De zijreflectoren zijn in de US of A verplicht. Maar of Harley ze er af haalt voor exportmodellen dat weet alleen de importeur.
Op de site van HD-NL staan ook motoren met de zijreflectoren, maar de achtergrond van de foto's is weer Amerikaans en kunnen het dsu best foto's van US-modellen zijn

EgbertO
 
De zijreflectoren zijn in de US of A verplicht. Maar of Harley ze er af haalt voor exportmodellen dat weet alleen de importeur.
Op de site van HD-NL staan ook motoren met de zijreflectoren, maar de achtergrond van de foto's is weer Amerikaans en kunnen het dsu best foto's van US-modellen zijn

EgbertO
Klopt....laatst stond er een Nightster oid bij Harley World Amsterdam met kleine reflectors op de voorvork dus ik hoop toch echt dat deze er op de xr1200 niet op zitten.

De achterste zijn zo te verwijderen denk ik kwestie van desnoods de flex erin om ze af te slijpen mochten ze met gelaste steuntjes zitten echter bij de voorvork kan het wel eens zo zijn dat na het verwijderen er putjes ofzoiets in de voorvork te voorschijn komen en dan wordt het weer een moeilijk verhaal denk ik om dat goed te krijgen.
Voor geld kan alles natuurlijk maar ik wou er ook niet gelijk weer extra poen insteken eerst maar eens wat rijden en zien hoe het bevalt en daarna als ie echt bevalt o.a

1.Oranje stalen remleidingen.
2.Andere dempers
3.spatbord ook gedeeltelijk oranje ?
4.velgen oranje maar hier twijfel ik nog over want schoonhouden is een crime alhoewel er geen ketting op zit das weer mazzel qua schoonmaakwerk.

En verder ....weet ik nog niet eerst hebben dan zien wat ik anders wil tzt.
 
he A.

heb die fiets ook in utreg zien staan

is vies zeg!!!

vin alleen dat blok een beetje plastic aandoen voor de rest mooie bike

echte conjo fietsie voor mattie met big cojones




:+
 
he A.

heb die fiets ook in utreg zien staan

is vies zeg!!!

vin alleen dat blok een beetje plastic aandoen voor de rest mooie bike

echte conjo fietsie voor mattie met big cojones




:+
heejjjj Nelizzzz...kleurstelling blok is inderdaadt ook niet geheel mijn smaak maar soms moet je consessies doen.
K,liep al te denken om bijv. de klep deksels en de zijkanten ook zwart te laten maken dan knapt ie aardig op denk ik ?

Eerst maar us zien hoe ze hem uiteindelijk gaan leveren want das nog steeds een verrassing.En dan us zien of er nog wat euries over zijn na de aanschaf .

Zodra tie er is gelijk ffe weekendje Luxemburg oid ...vrijdags of Zaterdagochtends weg en Dinsdags terug voor de 1000/1500 km beurt :+

gr Arie
 
heejjjj Nelizzzz...kleurstelling blok is inderdaadt ook niet geheel mijn smaak maar soms moet je consessies doen.
K,liep al te denken om bijv. de klep deksels en de zijkanten ook zwart te laten maken dan knapt ie aardig op denk ik ?

Eerst maar us zien hoe ze hem uiteindelijk gaan leveren want das nog steeds een verrassing.En dan us zien of er nog wat euries over zijn na de aanschaf .

Zodra tie er is gelijk ffe weekendje Luxemburg oid ...vrijdags of Zaterdagochtends weg en Dinsdags terug voor de 1000/1500 km beurt :+

gr Arie


weet je al wanneer die dinges komme gaat?
 
Ik heb er op de beurs even op gezeten, maar de afwerking viel me tegen.
O.a. de voorvork met lelijke doppen en de uitlaat die van binnen al roestig was. ;(
 
Ik heb er op de beurs even op gezeten, maar de afwerking viel me tegen.
O.a. de voorvork met lelijke doppen en de uitlaat die van binnen al roestig was. ;(
er was wel meer niet netjes afgewerkt o.a bij de voetsteun ook al roest vandaar misschien ook het woord...prototype....wat erbij stond :+

De definitive uitvoering zal echt wel wat netter afgewerkt zijn lijkt me .

lelijke doppen zijn me overigens niet opgevallen maar wat de een lelijk vindt is voor een ander misschien weer mooi .

ik vindt de dempers niet echt mooi , een ander juist wel.

We zien het wel zodra ie er is wat en hoe het is geworden.

gr Driver
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan