Hayabusa contact + tankdop met slot (bj 1999) (+schade tank)

FreeBee

MF'er
17 nov 2003
99
0
Nieuwegein
Hallo allemaal,

Zoals sommigen al weten, ben ik met de Haya Mini bezig. Nu ben ik op het punt aangekomen dat de voorkant opgebouwd kan worden. *O*

De benzinetank zal voorin gemonteerd worden en dat maakt het tanken gelijk een stuk lastiger. Er zit namelijk voorop aan de buitenkant geen tankdop en zal ik er zelf dus iets in moeten gaan lassen. Dus ik zat te denken om een schade tank in stukken te slijpen zodat ik de stalen rand + tankdop in de parafaan (onder de voorruit) kan lassen en dan met een slang naar de benzinetank verder kan gaan.

Dit zorgt er dus voor dat ik de FlipFront niet steeds open moet doen voordat ik kan gaan tanken (scheelt een berg frustratie bij diegene die achter me staan te wachten.

Momenteel heb ik al een contactslot liggen, maar geen schade tank + tankdop met slot. Om straks niet met minimaal 4 verschillende sleutels te moeten rondlopen en ik geen tankdop voor de huidige sleutel kan vinden, ben ik genoodzaakt om voor mijn 1999 blok naar een contactslot met tankdop + slot en schadetank op zoek te gaan.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan