Heeee weer een biker dame erbij

Elleuh

Die hard MF'er
21 mrt 2004
538
0
Vinkeveen
Hoihoi,
FF voorstellen dan maar. Ik ben Elleuh en woon in Haarlem. Ik ben de trotste bezitster van een mooi Honda CB750 (en rij er ook nog op!).
Je ziet me nog wel voorbijkomen hier.
Greeetzzzzz
 
welkom :]
full
 
Hallo en welkom op MF. Je woont niet ver bij mij vandaan heb je ook in Haarlem gelest ??
Veel plezier hier op het forum.

full
 
Welkom bij het MF!!
Maar.. wat me hogelijk verbaasd is dat er nog niemand om een foto heeft gevraagd, dus doe ik dat bij deze:

Heb je ook foto's ??? *D

Ennieweej... veel plezier hier.
 
Op maandag 22 maart 2004 12:59 schreef Elleuh het volgende:
Waarom zou ik dat beessie afknijpen als ik gewoon op volle kracht mag rijden?
:?
Ehm... Kweenie?!? Niet doen dus (duhhhhh) *D .
Maarehm, welkom hier hoor! Oh ja:
Op maandag 22 maart 2004 08:48 schreef Dutchie het volgende:
Maar.. wat me hogelijk verbaasd is dat er nog niemand om een foto heeft gevraagd, dus doe ik dat bij deze:

Heb je ook foto's ??? *D
:^ Met andere woorden: waar blijven die piccies van jou en je motor? Btw, zónder motor mag ook... :P
 
:^ Met andere woorden: waar blijven die piccies van jou en je motor? Btw, zónder motor mag ook... :P

;)
Of was het jullie meer te doen om deze:
full


Oh, en deze had ik ook nog staan:
Hallo en welkom op MF. Je woont niet ver bij mij vandaan heb je ook in Haarlem gelest ??
Veel plezier hier op het forum.

Gelest heb ik in Haarlem en omstreken, en de rijschool zat in Heemstede (Weijers)

Greetzzzzzz :]
 
mooi hoor en welkom ,een ongeknepen sevenfifty,maar waar heb je dan al die tijd gezeten dat je je nu pas meld '( ,dit is niet jouw eerste motor dus? :)
je hebt nog een tweede fotootje ook :9 waar dan :?
 
mooi hoor en welkom ,een ongeknepen sevenfifty,maar waar heb je dan al die tijd gezeten dat je je nu pas meld '( ,dit is niet jouw eerste motor dus? :)

Ik reed 3 en half jaar op een Honda Shadow 500, en ik wil niemand beledigen maar noemde het mijn damesbrommer (niks te zoeken dus op een motorforum). Bovendien had niemand van jullie me verteld hoe gezellig het hier is! :}

je hebt nog een tweede fotootje ook :9 waar dan :?

Geen tweede foto, er stond nog een vraag die ik niet had beantwoord :) Nog niet tevreden met wat er nu staat? De volgende keer als ik ga rijden zal ik eens wat leuke foto's laten maken. :]
 
Wil ik ook wel graag voor zo'n goedlachse schoonheid als jij doen,maak een ommetje langs uitgeest met het zonnetje erbij!
de koffie staat klaar! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan