Hefbrug

technieker

MF veteraan
15 apr 2007
1.620
0
Te koop omdat ik er eigelijk geen plek voor heb.


*** gereserveerd ****



Motor hefburg die werkt op lucht. Werkt perfect. Passend voor een supersport.

plaat breedte: 70cm
Plaat lengte: 190 cm
maximale hoogte 80cm

Je kunt de brug nog 35 cm verlengen door het oprij gedeelte dat kantelt bij heffen vast te zetten aan de plaat. Hiervoor is de ruimte.

Mocht je de brug willen inbouwen en je zal het schuin lopende gedeelte recht maken win je nog eens 30cm!

Staat een beetje in de weg maar mag voor rieeël bod wisselen van eigenaar.
Op te halen in Doetinchem, achterhoek



~[/URL
~[URL=http://imageshack.us/photos/my-images/20/20130610192751.jpg/][/URL
 
Laatst bewerkt:
heb je een foto van de zijkant? is het een zelfbouw? hoe gaat hij omhoog? gaat hij recht omhoog of schuin?
 
Foto van de zijkant heb ik niet maar hij gaat recht omhoog en ik heb hem ook gekocht. Volgens komt hij uit een motorgarage.
 
dat ziet er goed uit.
je sluit de perslucht dus aan aan die centrale paal? dat is de pneumatische cilinder?
is er een soort van afstandsbediening bij? of hoe laat je hem zakken en stijgen?
sorry dat ik zoveel vragen stel, maar je woont 288km ver, dus kan niet zomaar even snel komen kijken, als ik langskom wil ik hem wel mee naar huis nemen :)
 
Geeft niet :) hij is pneumatisch. Boven op de cilinder zit een aansluiting met 2hendeltjes voor omhoog en omlaag. Verder zit er nog een vetnippel bij om de paal te smeren. Dat is nog lang niet nodig. Er zit niet iets van een afstandsbediening bij. Als het wat wordt krijg je zowiezo een bakkie koffie (y)

Je mag anders ook een pb sturen ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, het is natuurlijk wel een sta-in-de-weg....wel een leuke brug hoor, maar het is natuurlijk vele malen praktischer als de cilinder aan de onderkant van de brug zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan