Helmverwarming: het werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

denbettes

Die hard MF'er
12 dec 2007
317
1
Oost-Vlaanderen
Fantastische vinding zeg. Voor een Forzarijder die luxe gewoon is moest het er gewoon van komen. :9 Mijn vizier blijft ook bij deze temperatuur helder. En mijn oren lekker warm. Heb wel wat gesleuteld. De batterijen zijn gewone oplaadbare GP 2700 en gaan net 3 dagen mee (ik rijd er 80 km/dag mee). Ze voeden bovendien 3 knipperledjes op mijn helm. Ik was toch bezig aan't knutselen. De oorverwarmers zijn gemaakt van oude luidsprekers en de vizierdraad kan je als kleefstrip kopen voor zijspiegels bij Mazda.
En als je dat niet gelooft ...
Jaja het moest er van komen he SHI300 collega's!
Forza Rules! :]
 
Bangelijk.
(in België, informeel) geweldig, fantastisch


Jemig, die moest ik echt even opzoeken!

Ha, toch weer wat geleerd vandaag *D
 
Jullie hebben het zeker over de instrumentale versie van dat liedje...(Heb je al gehoord van de 7 sprong)
Bij mij komen er tenminste helemaal geen foto's of wat dan ook binnen.

Of is dat weer een andere betekenis van - bangelijke foto- ?

Peer
 
Jongens hebben jullie gaten in je helm ofzo???
Ik heb nog nooit een koud hoofd gehad,ook de afgelopen dagen met -10 niet.
Ik rij zelfs nog met mijn vizier open! op een T-max met hoogscherm of ja en zonder handvatverwarming krijg dan na 20 km -10 wel koude vingertoppen als ik aankom.

groeten pim.
 
Heb wel wat gesleuteld. De batterijen zijn gewone oplaadbare GP 2700 en gaan net 3 dagen mee (ik rijd er 80 km/dag mee). Ze voeden bovendien 3 knipperledjes op mijn helm. Ik was toch bezig aan't knutselen. De oorverwarmers zijn gemaakt van oude luidsprekers en de vizierdraad kan je als kleefstrip kopen voor zijspiegels bij Mazda.
En als je dat niet gelooft ...
Leuk geknutseld :Y
 
nooit van pin lock gehoord?beslaat ook je vizier niet en kan je met je vizier de hele dag dicht rijden.blijft je hoofd ook lekker warm :Y
 
Nou, mijn PinLock vroor anders toch mooi aan de buitenkant dicht vorige week maandag met die mist.

Zelfbouw vizierverwarming heb ik op zich wel interesse in, heb je meer foto's en/of een beschrijving?
 
Hier hetzelfde, pinlock of niet het zooitje bevroos dus verplicht vizier open en dan ging de bril aandampen en bevriezen. En het leuke van de rit was over.
 
Hebben jullie dan niet in de gaten dat Denbettes jullie bij de bevroren neus neemt? Je denkt toch zeker niet dat je een verwarming, hoe zachtjes ook, drie dagen op een oplaadbaar batterijtje kunt laten draaien!?
 
Laatst bewerkt:
Zeker, over een paar maandjes, als Vlaanderen de 13de provincie van Nederland is. :) :) :) :) :)
Ha,ha dat zal noooooit gebeuren! Vlaanderen is na Zwitserland de rijkste regio van Europa. Als de subsidie's richting Wallonië zouden wegvallen(wat ook waarschijnlijk wel noooit helemaal zal gebeuren). Zou Vlaanderen stinkend rijk worden in korte tijd!(Vlaanderen is al sinds eeuwen een zeer rijke regio, niet voor niets lange tijd overvleugeld door de Fransen)

Vlaanderen bij Nederland zou onrealistisch zijn en daarvoor is de gemiddelde Belg ook te nationalistisch. Ze laten dat alleen lang niet zo overduidelijk merken dan Nederlanders.
 
Nederland bij vlaanderen is misschien een betere optie.

Een hoop hollanders denken vlaanderen te kunnen annexeren. Waarbij ze even vergeten dat je toch echt een gezamelijk bestuur moet vormen. Oftwel vlamingen en hollanders samen in de regering. Maar dan durven de hollanders ineens niet meer.

Het enige dat niet calvinistisch is aan de hollanders is onze arrogante grote waffel. Een beetje bescheidenheid en meer bourgondische levenstijl zou ons goed doen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan