Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Was het hier dat iemand vroeg om mijn benzine aftap systeem?

IMG_5543.jpeg
IMG_5545.jpeg
IMG_5544.jpeg
 
Dus een extra gat in je bodem gemaakt, nipple er door, slangetje eraan en een slang koppeling. En dan pomp je hem niet leeg, je laat hem gewoon leeg stromen.

Nice! Ik heb alle onderdelen nog liggen iig
 
Dus een extra gat in je bodem gemaakt, nipple er door, slangetje eraan en een slang koppeling. En dan pomp je hem niet leeg, je laat hem gewoon leeg stromen.

Nice! Ik heb alle onderdelen nog liggen iig
Alleen hoe hij vloeistof dicht is gemaakt durf ik niet te zeggen en als je goed kijkt zie je dat de moer aan 1 kant afgeslepen is om in het tankgat te passen.
 
Ook ik heb m’n eerste circuitdag van dit jaar weer gehad. Heerlijk weer, goede baan, weinig rode vlaggen en een nieuw pb. Prima dagje 👌🏻
Mettet?

En ik wil je (smaak) niet beledigen, maar vind de wielen niet helemaal passen bij de motor.
(Over smaak valt niet te twisten he? Natuurlijk doen wat je zelf mooi vind)
 
Mettet?

En ik wil je (smaak) niet beledigen, maar vind de wielen niet helemaal passen bij de motor.
(Over smaak valt niet te twisten he? Natuurlijk doen wat je zelf mooi vind)
Zolder.
En ik snap wat je bedoelt. Ik had ook maar op het laatste moment besloten ze te spuiten. En ik had toevallig die kleur blauw. Later toch een paar stickers besteld om er wat van te maken. Maar eigenlijk zou ik een rizzla livery moeten hebben bij deze kleuren. M’n originele velgen zijn wit en staan veel beter. Met de huidige kleurstelling. Maar ze doen wat ze moeten doen, en daar gaat het in dit geval om.
 
Zolder.
En ik snap wat je bedoelt. Ik had ook maar op het laatste moment besloten ze te spuiten. En ik had toevallig die kleur blauw. Later toch een paar stickers besteld om er wat van te maken. Maar eigenlijk zou ik een rizzla livery moeten hebben bij deze kleuren. M’n originele velgen zijn wit en staan veel beter. Met de huidige kleurstelling. Maar ze doen wat ze moeten doen, en daar gaat het in dit geval om.
Ah, goed met België maar herkende het muurtje op de achtergrond niet.
Zolder ook al jaren niet geweest.

Eens, als je rijd zie je het toch niet :P
 
Zolder.
En ik snap wat je bedoelt. Ik had ook maar op het laatste moment besloten ze te spuiten. En ik had toevallig die kleur blauw. Later toch een paar stickers besteld om er wat van te maken. Maar eigenlijk zou ik een rizzla livery moeten hebben bij deze kleuren. M’n originele velgen zijn wit en staan veel beter. Met de huidige kleurstelling. Maar ze doen wat ze moeten doen, en daar gaat het in dit geval om.
Als het een circuit-only motor is, zeker die Rizzla kleurstelling erop knallen!
 
Vandaag eerste circuit ervaring gehad met de motor

Ondanks je niet mocht inhalen en er een snelheid van 100 max was toch wat momenten even vol gas kunnen gaan haha maar prachtig bochten werk trouwens op assen :)
Leuk om te doen he ;)
Maar 100km/uur max dat kan ik haast niet geloven ? Volgens mij reden wij destijds als beginners al 170km/uur wel langgeleden alweer 🥳🤓
 
Leuk om te doen he ;)
Maar 100km/uur max dat kan ik haast niet geloven ? Volgens mij reden wij destijds als beginners al 170km/uur wel langgeleden alweer 🥳🤓
Haha de eerste groep indd niet hard gereden maar de 2e groep hadden sommige zoiets gewoon gas erop en inhalen dus sommige stukken 180+ gereden haha

was erg leuk indd
 
Ff voor de gene die het dus niet door hebben.
Er was gisteren een experience, dus puur voor mensen die een keertje een rondje Assen willen doen.
Dus niet in de maten van een CRT CR experience
Maar meen door de knmv motorbond.
Inderdaad, voorgaande jaren waren de voorrijders van CRT, toen lag het tempo volgensmij een stuk hoger.
Dit jaar waren er voorrijders van de KNMV, gewoon op tourmotoren dus. Het tempo lag een stukje lager, maar dat is prima geschikt voor het doel van deze dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan