leeuwtje0168
Die hard MF'er
Top! 2 & 3 sept hadden we mooi weer. Laten we dat doorzetten. Zou echt zo lekker zijn!
Qua datums is de kans behoorlijk aanwezig dat het mooi weer word.
En anders krijgen we toch gewoon slechtweerkorting ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top! 2 & 3 sept hadden we mooi weer. Laten we dat doorzetten. Zou echt zo lekker zijn!
Qua datums is de kans behoorlijk aanwezig dat het mooi weer word.
En anders krijgen we toch gewoon slechtweerkorting ?
Ik zal het eens aankaarten bij het TT-office
Niet geschoten is altijd mis
Nee heb je, ja kun je krijgen! Die vraag heeft nog nooit iemand durven stellen. Kan best zijn dat ze zeggen: Natuurlijk krijg je korting, daar hebben we al jaren een fonds voor
Niet nodig Lutie, ik heb goed weer besteld 23° en droog.Wel of geen fonds, we gaan er van uit dat het goed weer is en anders regenbandjes monteren
Niet nodig Lutie, ik heb goed weer besteld 23° en droog.
Kreeg er helaas geen garantie bij.....
Wel of geen fonds, we gaan er van uit dat het goed weer is en anders regenbandjes monteren
Is het goed te doen om vanuit de randstad 's ochtends vroeg naar Zolder te rijden voor een circuitdag of zitten jullie in een hotel of in een camper op de paddock?
Klopt, gaat erom dat je niet teveel hooi op je vork neemt. Maak je motor op tijd klaar en zet je spulletjes klaar wat je mee wilt nemen naar het circuit. Koop op tijd je banden in. Ja, natuurlijk moet je het geld hiervoor beschikbaar hebben. Er zijn rijders die op het laatste moment nog zoveel moeten werken, sleutelen, inpakken etc dat ze niet 100% klaar zijn als ze moeten rijden. Vervolgens lopen ze telkens achter de feiten aan
Racen is een erg leuk spelletje, alles bij elkaar kost het wel veel tijd. Ik persoonlijk vindt de voorbereidingen ook altijd leuk om te doen. Strijd om de motor te verbeteren met de geometrie, vering, tandwielverhoudingen, banden enzo en daarnaast natuurlijk zorgen dat je fysiek fit bent en nadenken over je rijtechniek enzo
Ben ik het wel mee eens, Ik rijd op het circuit met mijn straatmotor maar heb voor circuitdagen wel een extra set wielen voorzien van ander rubber.
De dagen voor een circuitdag vindt ik het altijd erg leuk om de boel even om te bouwen en de hele motor technisch na te lopen en eventueel in orde te maken.
Nu ik toch hier ben heb ik meteen even een vraag:
Ik heb afgelopen jaar een aantal circuitdagen gedaan (bij MSL).
Dit jaar wil ik de eerste keer in groep 3 gaan rijden zodat ik alle sessies vrij kan rijden.
Mijn rondetijden op Assen zijn 2:10, dit houdt in dat ik bij msl zo'n beetje midden in de tijden van de groep zit (ze adviseren tussen de 2:00 en 2:20 voor groep 3)
Bij racecracks zag ik dat voor groep 3 de rondetijden tussen de 2:00 en 2:10 zouden liggen en dat zou betekenen dat ik dus een beetje achteraan het veld zou rijden qua tijden.
Kan ik me gewoon inschrijven in groep 3 of kan ik dan beter in een andere groep inschrijven?
Het liefste zou ik wel in een groep willen rijden waarin ik in alle sessies vrij kan rijden, want ik wil graag gaan kijken en proberen of ik de dingen die ik de afgelopen circuitdagen geleerd heb ook "alleen" kan...
Naar mijn weten kan je met 2:10 makkelijk in groep 3. Ook bij Racecracks. Ik dacht dat de tijden vorig jaar tussen 1:57 - 2:15 lagen. Uiteraard kan Ferry hier een beter antwoord op geven dan ik.
Dan heb ik gelijk een hele andere vraag.. Het is winter en je zoekt het internet af op naar verbeteringen. Nu kwam ik uit bij het fenomeen trailbraking, vaker gehoord, maar het is me niet geheel duidelijk. Wat het volgens mij inhoud is dat je minder hard remt en langer door remt tot de apex. Correct me if i'm wrong
Verhoog je dan niet het risico op een lowsider, omdat alle druk om je voorwiel staat tot de apex. Zou je dan ook iets gas moeten houden? Om de druk te verdelen.
11 Mei is er 1 groep niveau 3. (die is vol)Ben ik het wel mee eens, Ik rijd op het circuit met mijn straatmotor maar heb voor circuitdagen wel een extra set wielen voorzien van ander rubber.
De dagen voor een circuitdag vindt ik het altijd erg leuk om de boel even om te bouwen en de hele motor technisch na te lopen en eventueel in orde te maken.
Nu ik toch hier ben heb ik meteen even een vraag:
Ik heb afgelopen jaar een aantal circuitdagen gedaan (bij MSL).
Dit jaar wil ik de eerste keer in groep 3 gaan rijden zodat ik alle sessies vrij kan rijden.
Mijn rondetijden op Assen zijn 2:10, dit houdt in dat ik bij msl zo'n beetje midden in de tijden van de groep zit (ze adviseren tussen de 2:00 en 2:20 voor groep 3)
Bij Racecracks zag ik dat voor groep 3 de rondetijden tussen de 2:00 en 2:10 zouden liggen en dat zou betekenen dat ik dus een beetje achteraan het veld zou rijden qua tijden.
Kan ik me gewoon inschrijven in groep 3 of kan ik dan beter in een andere groep inschrijven?
Het liefste zou ik wel in een groep willen rijden waarin ik in alle sessies vrij kan rijden, want ik wil graag gaan kijken en proberen of ik de dingen die ik de afgelopen circuitdagen geleerd heb ook "alleen" kan...
Koppeling en rem rustig loslaten. tijdens het insturen bouw je de remdruk af.Naar mijn weten kan je met 2:10 makkelijk in groep 3. Ook bij Racecracks. Ik dacht dat de tijden vorig jaar tussen 1:57 - 2:15 lagen. Uiteraard kan Ferry hier een beter antwoord op geven dan ik.
Dan heb ik gelijk een hele andere vraag.. Het is winter en je zoekt het internet af op naar verbeteringen. Nu kwam ik uit bij het fenomeen trailbraking, vaker gehoord, maar het is me niet geheel duidelijk. Wat het volgens mij inhoud is dat je minder hard remt en langer door remt tot de apex. Correct me if i'm wrong
Verhoog je dan niet het risico op een lowsider, omdat alle druk om je voorwiel staat tot de apex. Zou je dan ook iets gas moeten houden? Om de druk te verdelen.