Jorgos
MF veteraan
Wat een lekkere strakke organisatie zeg!!!
Sjappooo Ferry!!!!
Gr Jorgosssss
Sjappooo Ferry!!!!
Gr Jorgosssss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een lekkere strakke organisatie zeg!!!
Sjappooo Ferry!!!!
Gr Jorgosssss
yes pr kunnen breken, niet met wat ik wilde, maar toch iets. 1.54.22 is weer de nieuwe te verbreken tijd.
Ow lekkerPaar 1:54ers uit kenne poepen ferry
Veel plezier . En begin vast met sparen voor je volgende circuitdagen, die gaan er namelijk zeker komenIk heb me net opgegeven voor de 18e. Groep 1, erwas geen groep 0
Wordt mijn eerste keer op een circuit met mijn eigen motor. Woon om de hoek, als er races zijn kan ik ze horen, nu mag ik zelf een keertjr. Heb veel goeds gelezen over de organisatie. .. zin in!!
...
Nog meer PR's gesneuveld?
heb ook in groep 3A gereden.Hier ook een PR, voor het eerst onder de 2.00. Wat mij betreft was het een top dag. Ik heb vriendelijke mensen ontmoet, het weer was top en alles strak georganiseerd. Ik vond ook het extra theoriestukje op de dinsdagmiddag erg leerzaam, ik heb in de middagsessies direct wat van je tips kunnen oefenen.
Enige minpuntje van de dag vond ik (en een paar anderen uit mijn groep) het gedrag van een deel van de R3 Cup rijders in groep 3A. Ze reden rond net alsof ze een moto3 kwalificatie reden ofzo. Knal je ze op het rechte stuk voorbij, wacht je een bocht om de volgende deelnemer daarna met een nette move in te halen, knallen ze doodleuk in de bocht ertussen je weer voorbij en dan niet door bij het aanremmen hem er naast te zetten maar als je al ingestuurd hebt ineens aan je binnenkant op te duiken. Gevolg: van je gas, blij dat je er niet tegenaan bent gekomen en eerst hen weer voorbij tot je weer bij de deelnemer bent die je eigenlijk wilde inhalen. En dat meerdere keren per ronde Uiteindelijk heb ik maar een gaatje laten vallen, maar binnen een ronde zat ik er weer bij en begon het verhaal opnieuw. Ook zag ik bv iemand die hem er bij een zwaardere motor naast zette over de binnenkantkerbs van de linkerbocht Ruskenhoek. Ik snap dat niet en vond het zeer irritant want: we doen géén race, het is link, het kost beiden tijd en hun rondetijden lagen toch echt een aantal seconden lager. Kijk, ik snap dat die jongens en meiden lekker willen trainen voor hun cup en gewend zijn te vechten voor hun plekkie. Ik heb respect voor wat ze met een brommer kunnen en doe het ze op dezelfde fiets waarschijnlijk niet na, maar dergelijk gedrag hoort m.i. niet op een trackday met meereneels amateurs thuis. Misschien dat je daar in de toekomst met de groepsindeling op de een of andere manier rekening mee kan houden? Het lijkt me gezien de grote snelheidsverschillen op de rechte stukken en in de bochten voor iedereen prettiger rijden
Zo, dat wilde ik nog ff kwijt. Als niemand het meldt weet je het immers ook niet Maar zoals gezegd, het was verder een topdag. Ga zo door en tot de volgende keer!
Bedankt voor de complimenten. Dit kunnen we alleen realiseren met de medewerking van de deelnemers. Kortom wisselwerking was erweer wat zorgt voor een winwin situatie.
Op Assen is geen nachtwaker en ook niet nodig gelukkig. Duurste spullen zou ik wel in de auto leggen als je gaat slapen. Let ook op de transponder.
Op Zandvoort huren we voor 18September wel een nachtwaker in want anders gaat het hek om 21.00 dicht. Zijn wel weer kosten maar laat aankomen de avond eroor is wel handig. Ook kan je op die manier na 21.00 naar je hotel of slaapadres.
Tot de volgende keer.
@ricksmits onder de 1.55 is gelukt toch?
Nog meer PR's gesneuveld?
We hebben een idee wie deze rijder is en gaan hem aanspreken op zijn gedrag. Ben na de laatste sessie zelfs hiervoor bij Racecontrol geweest om zijn nummer te achterhalen maar dat gaan we nu met de fotograaf uitzoeken. Je hebt helemaal gelijk. Express deze rijders in 3A gedaan zodat de bochtensnelheid zoveel mogelijk gelijk is. We gaan het extra goed n de gaten houden en desnoods gaan we naar minimaal 500 cc als de rijders niet luisteren.Hier ook een PR, voor het eerst onder de 2.00. Wat mij betreft was het een top dag. Ik heb vriendelijke mensen ontmoet, het weer was top en alles strak georganiseerd. Ik vond ook het extra theoriestukje op de dinsdagmiddag erg leerzaam, ik heb in de middagsessies direct wat van je tips kunnen oefenen.
Enige minpuntje van de dag vond ik (en een paar anderen uit mijn groep) het gedrag van een deel van de R3 Cup rijders in groep 3A. Ze reden rond net alsof ze een moto3 kwalificatie reden ofzo. Knal je ze op het rechte stuk voorbij, wacht je een bocht om de volgende deelnemer daarna met een nette move in te halen, knallen ze doodleuk in de bocht ertussen je weer voorbij en dan niet door bij het aanremmen hem er naast te zetten maar als je al ingestuurd hebt ineens aan je binnenkant op te duiken. Gevolg: van je gas, blij dat je er niet tegenaan bent gekomen en eerst hen weer voorbij tot je weer bij de deelnemer bent die je eigenlijk wilde inhalen. En dat meerdere keren per ronde Uiteindelijk heb ik maar een gaatje laten vallen, maar binnen een ronde zat ik er weer bij en begon het verhaal opnieuw. Ook zag ik bv iemand die hem er bij een zwaardere motor naast zette over de binnenkantkerbs van de linkerbocht Ruskenhoek. Ik snap dat niet en vond het zeer irritant want: we doen géén race, het is link, het kost beiden tijd en hun rondetijden lagen toch echt een aantal seconden lager. Kijk, ik snap dat die jongens en meiden lekker willen trainen voor hun cup en gewend zijn te vechten voor hun plekkie. Ik heb respect voor wat ze met een brommer kunnen en doe het ze op dezelfde fiets waarschijnlijk niet na, maar dergelijk gedrag hoort m.i. niet op een trackday met meereneels amateurs thuis. Misschien dat je daar in de toekomst met de groepsindeling op de een of andere manier rekening mee kan houden? Het lijkt me gezien de grote snelheidsverschillen op de rechte stukken en in de bochten voor iedereen prettiger rijden
Zo, dat wilde ik nog ff kwijt. Als niemand het meldt weet je het immers ook niet Maar zoals gezegd, het was verder een topdag. Ga zo door en tot de volgende keer!
Circuitdag Zandvoort - Circuit Zandvoort met je eigen motor
Inschrijven kan nog steeds , dus wil je een mooi dagje sturen op Zandvoort ? Maandag 18 September is the place to be
Heb me ook weer ingeschreven voor de 3e keer dit jaar groep 1+. Hopelijk blijft het 18 september droog!
Heb er een nieuwe verslaving bij
Gr Sander
Piet P. is dat die FRIES die enorm goed het weer denkt te kunnen voorspellen? Op weeronline zitten ze er nu compleet naast want het blijft gewoon weer droogDroog weer besteld bij Piet P.
Mooie verslaving toch?, iig geen boete's voor snelheid
Wel meer controle over je motor en ontwikkeling van je rijervaring , dus veiliger en genieten
JaIk maandag ook aanwezig, in groep 1 :-)
Mag/kan k de vriendin ook meeslepen en ergens op een tribune droppen? Of haar maandag vanuit hotel t circuit oplaten, nadat ikzelf al aanwezig ben?